NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg vil ikke unna noen som helst å bytte til Norgesenergi, du får såvidt hjelp om ditt kundeforhold når du endelig får snakket med en kunderådgiver, beregn flere dager på å ringe flere dager dersom du har et spørsmål og ikke forvent å få svar heller, men de er ekstremt flinke til å sette deg videre til andre avdelinger som enten ikke tar telefonen eller ikke kan svare på et enkelt spørsmål.
Hei An C. Vi synes det er leit å høre om din opplevelse i henhold til vårt kundesenter, og slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt på nytt ved kundesenteret per epost [email protected] eller per telefon 38 10 00 80 dersom det er noe vi undersøke samt hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi
Ble belastet en tusenlapp i bruddgebyr ved oppsigelse. Kjeltringer. Løste seg på telefon
Hei Jostein S. Vi beklager dersom du ved en feil ble belastet bruddgebyr, men det er godt å høre at det ordnet seg da du var i kontakt med vårt kundsenter. Mvh Ida, Norgesenergi
Billig strøm enkelt og greit.Er svært godt fornøyd med norgesenergi og anbefaller å bytte til dem.
Hei Stig R Tusen takk for fine ord. Vi er veldig glade for at du er fornøyd. Vit at du alltid kan ta kontakt med oss dersom det skulle være noe. Ha en fin dag Mvh Monica NorgesEnergi
Et meget robust selskap Og kontakter jeg dem får jeg bestandig svar
Hei Erling D. R Takk for fin tilbakemelding. Vi er glade for å ha deg som kunde og for at du er fornøyd hos oss. Mvh Monica NorgesEnergi
Fakturaen er lett å forstå, appen på mobilen er også lett å skjønne
Hei Odd H Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og at både fakturaen og appen er lett forståelig. Det er viktig for oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Mvh Monica NorgesEnergi
God informasjon om produktet og hvilke muligheter det har. En person å snakke med og hurtig jobbing.
Hei Bjørg. Takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er glad for å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe. Mvh Rebecca / NorgesEnergi
Har dessverre meget dårlig erfaring med Norges Energi. De rotet det til for oss så vi måtte betale dobbel strømregning. Nå må jeg bruke mye tid på å prøve å få det tilbake. De lover å sjekke opp og ringe meg tilbake, men har fortsatt ikke hørt noe fra dem. Jeg kommer til å bytte leverandør.
Hei Gerd. Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse av NorgesEnergi. Vi håper at du vil ta kontakt med oss igjen, slik at vi kan se nærmere på saken, og se om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Mvh Rebecca NorgesEnergi