Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ikke velg Norges Energi

Omtale av  Gerd

Har dessverre meget dårlig erfaring med Norges Energi. De rotet det til for oss så vi måtte betale dobbel strømregning. Nå må jeg bruke mye tid på å prøve å få det tilbake. De lover å sjekke opp og ringe meg tilbake, men har fortsatt ikke hørt noe fra dem. Jeg kommer til å bytte leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
06.03.2023 12:54

Hei Gerd. Vi synes det er trist å høre at du har hatt en negativ opplevelse av NorgesEnergi. Vi håper at du vil ta kontakt med oss igjen, slik at vi kan se nærmere på saken, og se om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Mvh Rebecca NorgesEnergi

Nyttig (0)

Det eneste som kan hjelpe er at Norge også sprenger kablene til England og Tysklang!?

Omtale av  Jan I. S

Anbefaler Norgesenergi som strømleverandør pga god service og samtalevennlige medarbeidere.

Svar fra NorgesEnergi
06.03.2023 12:50

Hei Jan! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vit at vi setter pris på deg som kunde, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kunne hjelpe med. Mvh NorgesEnergi

Nyttig (0)

Topp Strøm

Omtale av  Arnfinn O

Veldig hjelpsomme, super kundeservice. Lett å snakke med, enorm viten om strøm.

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 14:41

Hei Arnfinn O! Takk for en fin anmeldelse. Det er fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos NorgesEnergi. Ønsker deg en god dag videre! Mvh Rebecca NorgesEnergi

Nyttig (1)

Kunnskap rik konsulent

Omtale av  Vidar S

Meget hyggelig samtale, kunnskap rik konsulent, vi var innom mange detaljer og temaer..

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 14:39

Hei Vidar S! Takk for en hyggelig tilbakemelding på kundesenter vårt. Vi setter pris på fine tilbakemeldinger som sette. Håper du får en fin dag videre! Mvh NorgesEnergi

Nyttig (0)

Toppers

Omtale av  Finn M

Veldig bra. Litt kjedelig, og litt ufullstendig app. Kunne ha vært mye bedre mtp. å kunne sveipe ennå bedre frem og tilbake på strøm pris grqfen. Men helt ok. Bonus time er en god bunus ordning!

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 09:27

Hei Finn M! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på både ris og ros, og ønsker alltid innspill slik at vi kan forbedre oss. Mvh Rebecca/NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

De sniker inn tilleggs avtaler når du skal bekrefte hovedavtalen

Omtale av  Tove K

Ved bestilling og samtale var jeg klar på kun spotpris. Plutselig oppdager jeg at jeg betaler for tilleggsavtaler fordi jeg ikke har sagt nei til et tilbud de har kommet med. Den opprinnelige sms har ikke jeg på min mobil, hvor er den? Jeg kan dessverre ikke finne hva de tilbød, men jeg antar det er det vi snakket om. Som jeg bekreftet.jeg har fått sms tilsendt nå og der står hovedavtale og tilbud om tilleggsavtale og for å få hovedavtale skal jeg bekrefte med ordet strøm. Og dermed har jeg bekreftet tilleggsavtaler som jeg spesifikt i samtale ned saksbehandler sa at jeg ikke skulle ha! Dette er tilsnikelse og du fanges hvis du overser sms fra 2240 hvem nå det er? Eller du tenker - dette skal jeg ikke ga så jeg svarer ikke. - en sms som kom nå nettopp som lurte på om jeg skulle ha fastpris? Da skulle jeg bekrefte. Nei skal ikke ha det- jeg bestilte jo spot pris. Ikke visste jeg at de tok seg betalt for fast pris i mnd at de skulle tilby meg dette! Jeg ringte og skulle si opp Norgesenegi i okt 22 og ble allikevel med tydelig beskjed om spotpris. Hvorfor skulle jeg bestille fastpris prisstiging da? Jeg kom jo fra en form for prissikring avtale? Og grønn energi har jeg sagt nei til alltid så lenge ingen kan fortelle meg hvordan strømmen i kablene finner ut av hvordan de sender grønn energi til meg og svart energi til naboen når strømmen går i samme kabel. Og forsikrings avtale på betalings dyktighet trenger jeg ikke. I tillegg pleier jeg å si nei til alle gratis tilbud hvor jeg aktivt må si opp etter prøvetiden. Jeg vil ikke ha det fordi jeg glemmer det! Nei så en av de første dagene skal jeg nå funke annen leverandør og aldri mer Norgesenergi!

Svar fra NorgesEnergi
01.03.2023 09:24

Hei Tove K! Jeg syns det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen av vårt selskap. Vi prøver selvfølgelig ikke å lure kundene våre, det er derfor alle avtaler og tilleggstjenester må bekreftes for å kunne bli akseptert. Grunnet markedsføringsloven må vi ha en uttrykkelig melding om godkjennelse av tjenester. Ut i fra det du skriver, virker det som at du allerede har vært i kontakt med vårt kundesenter, men håper du kan ta kontakt med oss på e-post slik at vi kan se på saken din en gang til. Du kan sende oss en mail til [email protected]. Mvh Rebecca/NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forståelig- lyttsomme- og ikke minst hjelpsomme

Omtale av  Leifrunar G

Forståelse for vår hendelse. Den mannlige hjelperen vår, var forståelig på flere en 1 måte. Så fortsett gjerne med det.

Svar fra NorgesEnergi
28.02.2023 09:54

Hei Leifrunar. Takk for en veldig hyggelig kommentar om vårt kundesenter. Vi prøver alltid vårt beste for å gjøre det enklest mulig å være kunde hos oss! Ønsker deg en fin dag videre. Mvh NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR