NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her kan jeg meddele om elleville skyhøye priser, dårlig hjelp å få fra kundeservice og ELENDIG opplegg. Overfører man til ny strømleverandør skal de automatisk si opp det gamle. I dette tilfelle har dette ikke skjedd, og jeg har da betalt dobbelt opp med strøm til to strømleverandører samt nettleie. Kan melde om at bare nettleien hos NorgesEnergi er dyrere enn hva hele strømregningen + nettleien hos Gudbrandsdal Energi kommer på i løpet av en måned. Sendte også inn angreskjema som de «ikke har fått». IKKE BYTT TIL NORGESENERGI
Kan Finanstilsynet ta tak i NorgesEnergi?? Styr unna! griskere selskap har jeg ikke møtt. Norgesenergi er Svindlere! De bestilte produkter for meg uten mitt samtykke og nektet å betale tilbake når jeg fant ut av det siende ''Det er ditt ansvar å skjekke hva du betaler for'', selv om det kun står ''ANNET'' i fakturaen! NorgesEnergi trenger vi ikke her til lands
Ble oppringt av selger for NorgesEnergi som maste og nærmest ba på sine knær om å få meg til å tegne bedriftsabonnement hos dem. Han sa ingenting om bindingstid eller oppsigelsestid. Jeg må nå avslutte abonnementet fordi huset er solgt. Ved henvendelse til NorgesEnergi fikk jeg opplyst at det var 6 mnd.oppsigelsestid. Abonnementet måtte sies opp hos nettleverandør og ikke til NorgesEnergi. De forlanger kr. 3000 for å avslutte mitt abonnement. Mitt råd. Skygg unna NorgesEnergi.
Svindel fra start til slutt. Folk har sparepakke uten at de vet om det. Anbefaler ingen dette firmaet
Aggressiv markedsføring, lang bindingstid og langt fra lav pris, men mange skjulte kostnader som de aldri snakket høyt om!
Har hatt NorgesEnergi som strømleverandør noen år nå og har ikke hatt hverken god eller dårlig erfaring med de før nå. Etter en sms i november om trøbbel med avtalegiro betalte jeg regningen manuelt på oppfordring fra NorgesEnergi. Noen uker etter kommer det ny regning til forfall i nettbank pålydende det dobbelte av hva som er normalt på denne tiden av året. Regnet derfor med at de hadde gjort feil og i fakturaen står det i tillegg at de har lagt sammen 2 mnd og derfor trekker jeg fra forrige mnds beløp før den går til betaling. Så kommer det nå, like før jul et inkassovarsel på beløpet jeg allerede har betalt for over en mnd siden. Etter å ha snakket med kundeservice får jeg beskjed om å se bort fra inkassovarselet fordi de hadde gjort feil. Glad og fornøyd kaster jeg det i søpla for så og få mail om at beløpet er knyttet til faktura, så det er "bare" å betale inn resterende beløp på flere tusen kroner. Som jeg allerede har betalt. I tillegg kom det ei ekstra regning på over 600 kr som jeg ikke skjønner noe av. Bytter selskap I DAG!
Disse lurte meg til å kjøpe bedriftsavtale som de lovet var billigere, og bedre enn den jeg hadde. Jeg spurte om flere aspekter ved avtalen og de sa det var 12mnd binding men ikke noe annet, de har 6 MND OPPSIGELSE! Og nevner ikke MVA når de snakker om bedriftsavtalen som gjør at det blir dyrere enn med vanlig abonnement. Jeg sa klart ifra om at jeg betalte strømmen hjemme privat, selv om jeg hadde ett organisasjonsnummer men det var vist ingen problem sa de, til hel#¤tte med disse svindlerene!