NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strøm er en basisvare/ressurs som er eid av folket. Strømprodusentene er satt til å forvalte denne fellesressursen til beste for forbrukerne/folket. Pt blir det et mas hele tiden om strøm og atter strøm. Det er vi så lei a! . Tilværelsen består av andre ting, tanker og gjøremål. Ift strøm er det et slikt mas at jeg kunne stemt på et protest/ populistparti i ren protest mot strømidio. Styringspartiene evner jo ikke å ta kontroll på situasjonen på vegne av de virkelige eierne av strøm ressursene, dvs folket. Dette ville jeg bare ha sagt, også på denne kanalen. Vennlig hilsen Bjørn H. K.
Hei Bjørn, NorgesEnergi er en strømleverandør, ikke en strømprodusent. Ifht de høye prisøkningene har det vært stor oppmerksomhet rundt strømmarkedet i media og vi forstår at det er mange meninger rundt dette. Skulle du ha noen spørsmål må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ser at nye kunder ikkje betaler fastbeløp på kr. 49,-. Det synest eg ikkje er greit når èin har vore kunde i mange år. Dette er min bakgrunn for å vurdere andre strømleverandører.
Hei Kåre! Vi setter stor pris på at du er kunde hos NorgesEnergi. Derfor har vi lansert Bonustimen for våre eksisterende kunder. Ved å aktivere Bonustimen vil vi spandere en time strøm for hver dag du er kunde hos oss. Denne kundefordelen gjør det mulig for deg å samle opp hele 365 timer i året som vi spanderer på deg når du forblir kunde hos oss. Utbetalingen trekkes ifra på strømregningen din. Dersom du ikke allerede har aktivert Bonustimen kan dette gjøres via MinSide, eller ved å kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bra ordning,men det burde vært mulig og bruke mye strøm når det lav pris uten å få stor nettlei faktura.
Hei Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Dersom du har spørsmål vedrørende din nettleie må du gjerne kontakte din netteier for nærmere informasjon. Mvh Nina - NorgesEnergi
Rotete regninger kundeservice som ikke er oppklarende men arrogante . Bare rot med faktura og kreditering.
Hei Kjell, Jeg beklager dersom du ikke har fått tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38100080. Mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk helt nok av alt maset rundt oppdeling av faktura
Hei Kristin, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med kommunikasjonen rundt opphør av gjennomfakturering. Vi har sendt våre eksisterende kunder èn e-post med informasjon i forkant av opphøret slik at man skulle få tilstrekkelig informasjon om endringen. Bakgrunnen for at vi avslutter tilbudet om gjennomfakturering er at vi har mottatt flere tilbakemeldinger som tilsier at majoriteten av våre kunder opplever faktura som uoversiktig. Vi har derimot full forståelse for at noen av våre kunder gjerne skulle ha ønsket at vi fortsatte med samlet faktura og setter pris på din tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Raskt og effektivt løst. God info! Synes at prisene er uten konkurranse.
Hei Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi setter stor pris på din tilbakemelding :) Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Ha en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ønsker bedre telefonkontakt. Problem med min side, har 2 adresser for strøm. Leilighet og hytte.
Hei Gunvor, Jeg beklager dersom du har vært i kontakt med oss uten å få tilstrekkelig svar på din henvendelse. Ta gjerne kontakt med oss igjen så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi