⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøydsynes

Omtale av  Rune N. S

Raskt og effektivt løst. God info! Synes at prisene er uten konkurranse.

Svar fra NorgesEnergi
15.06.2022 10:34

Hei Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi setter stor pris på din tilbakemelding :) Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Ha en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Misforståelse ved telefonsamtaler

Omtale av  Gunvor

Ønsker bedre telefonkontakt. Problem med min side, har 2 adresser for strøm. Leilighet og hytte.

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:50

Hei Gunvor, Jeg beklager dersom du har vært i kontakt med oss uten å få tilstrekkelig svar på din henvendelse. Ta gjerne kontakt med oss igjen så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Middels

Omtale av  Håkon

Problem med å forstå regningene, og de statlige støtten til regningene

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:39

Hei Håkon, Dersom du har spørsmål vedrørende din faktura hos oss må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Du finner også svar på de vanligste spørsmålene angående faktura her: https://norgesenergi.no/bedrift/hjelp/faktura-og-betaling/ Når det gjelder strømstøtten er det netteier som har ansvar for kompensasjonen og netteier må derfor kontaktes dersom du har spørsmål. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Det er greit

Omtale av  Mohammad M. T

Vi er ganske fornøyd med norgesenergi. Anbefaler til andre. Men alle strøm leverandører er sammen.

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:37

Hei Mohammad! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Føler jeg har fått en god avtalepartner.

Omtale av  Arne

Bra og konsis kundeservice. Jeg har vært kunde i flere år og føler meg godt ivaretatt.

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:10

Hei Arne, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig service å gå bort fra felles faktura for strøm og nettleie

Omtale av  Adam V

Felles faktura var enkel og oversiktlig. NorgesEnergi hevder at separate fakturaer gjør det mer enkelt og oversiktlig for kunden, men det er jo motsatt!

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:08

Hei Adam V, Vi har kartlagt kundene våres meninger gjennom spørreundersøkelser, og vi gjør derfor denne endringen basert på kundenes tilbakemeldinger. Gjennomfakturering er når strømregningen og nettleien samles på en og samme faktura. Dette skulle gjøre det enklere for kunden, men slik har det ikke blitt. Kundene sier de har problemer med å forstå rollene til de ulike aktørene i bransjen, og de har problemer med å forstå hva de betaler til hvem. Vi har derimot forståelse for at noen av våre kunder gjerne ønsker å fortsette med gjennomfakturering men det er dessverre ikke mulig for oss å tilby noen av våre kunder gjennomfakturering videre. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Strøm og mob.abb.

Omtale av  Anne M

Bra service, men litt lite data på de 'billige abb. I forhold til andre aktører

Svar fra NorgesEnergi
14.06.2022 10:00

Hei Anne M, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Takk for tilbakemelding, det setter vi pris på. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR