NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rotete regninger kundeservice som ikke er oppklarende men arrogante . Bare rot med faktura og kreditering.
Hei Kjell, Jeg beklager dersom du ikke har fått tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38100080. Mvh Nina - NorgesEnergi
Fikk helt nok av alt maset rundt oppdeling av faktura
Hei Kristin, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med kommunikasjonen rundt opphør av gjennomfakturering. Vi har sendt våre eksisterende kunder èn e-post med informasjon i forkant av opphøret slik at man skulle få tilstrekkelig informasjon om endringen. Bakgrunnen for at vi avslutter tilbudet om gjennomfakturering er at vi har mottatt flere tilbakemeldinger som tilsier at majoriteten av våre kunder opplever faktura som uoversiktig. Vi har derimot full forståelse for at noen av våre kunder gjerne skulle ha ønsket at vi fortsatte med samlet faktura og setter pris på din tilbakemelding. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Raskt og effektivt løst. God info! Synes at prisene er uten konkurranse.
Hei Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi setter stor pris på din tilbakemelding :) Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Ha en god sommer! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ønsker bedre telefonkontakt. Problem med min side, har 2 adresser for strøm. Leilighet og hytte.
Hei Gunvor, Jeg beklager dersom du har vært i kontakt med oss uten å få tilstrekkelig svar på din henvendelse. Ta gjerne kontakt med oss igjen så skal vi selvsagt hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Problem med å forstå regningene, og de statlige støtten til regningene
Hei Håkon, Dersom du har spørsmål vedrørende din faktura hos oss må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi selvsagt hjelpe deg med dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Du finner også svar på de vanligste spørsmålene angående faktura her: https://norgesenergi.no/bedrift/hjelp/faktura-og-betaling/ Når det gjelder strømstøtten er det netteier som har ansvar for kompensasjonen og netteier må derfor kontaktes dersom du har spørsmål. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi er ganske fornøyd med norgesenergi. Anbefaler til andre. Men alle strøm leverandører er sammen.
Hei Mohammad! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bra og konsis kundeservice. Jeg har vært kunde i flere år og føler meg godt ivaretatt.
Hei Arne, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi