NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt et langt avtale med Norges energi. Og vært fornøyd hele tiden
Hei, Stein! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det er enkelt å gå inn og sjå på timepriser,samt å sjå på forbruk.
Hei Kjellbjørn N! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Innviklede avtaler som man ikke kommer seg ut av med mindre man aksepterer å gå ut ekstremt lang oppsigelsestid eller skyhøye bruddgebyrer.
Hei Janne! Det er leit å høre at du syns det har vært innviklet å komme ut av avtalen din med NorgesEnergi. Det høres ut til at du har hatt en bedriftsavtale hos oss, og da har man ofte oppsigelsestid og bruddgebyr, noe man skal bli informert om ved avtaleinngåelse. Man står selvsagt fritt til å bytte strømleverandør, men da må man forholde seg til de vilkår rundt oppsigelsestid og bruddgebyr som er inngått. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for bedrift på telefon 38 10 00 81 eller epost [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.
God service, tok tlf raskt.Forsto hva dem fortalte meg
Hei, Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk i dialog med vårt kundesenter. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg har stort sett bare betalt regningen og brukt strøm. Har fungert greit. Da det ble slutt på å få fakturautskrift på e-post fikk jeg problemer med innlogging på norgeseneri på datamaskinen, prøvde på min side, men fungerte ikke. Ukjent for meg at innlogging via bedrift og energivakten var nødvendig. Fikk detaljert veiledning av kundebehandler og fikk jeg det til. Kunne gjerne vært en enklere og mer selvsagt vei til målet
Hei Jon! Det stemmer at dersom man har en bedriftsavtale hos NorgesEnergi, så må man logge inn på Energivakten da Min Side er forbeholdt privatkunder. Godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Helt greit, lett å forstå faktura. Ellers er det vel ok
Hei, Janove H! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
I samtaler Kommer det frem godt tilpasset tilbud og løsning.
Hei, Pinsekirken! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi