NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vell, hva kan man egentlig si om et strømselskap? Man kan jo ikke vurdere produktet på noen måte, så lenge lyset slår seg på er vell det greit nok. Men Man kan vurdere hvordan selskapet hjelper og er forståelig. Hvor da NorgesEnergi faller for kort. Gode selgere, sugent opplegg. For det første så kommer steømstøtten 1 måned på etterskudd, noe som er latterlig, siden strømprisen endrer seg mer sporadisk, enn politikeres uttalelser. Om man skal prøve å ringe de, er det pokker ventetid lengre enn dagen er lang. Det samme gjelder for mail, men det er jo ikke rart, når hele kundekretsen prøver å få tak i de! Du blir nok mer fornøyd med en fastmontert sykkel, så får nå man litt mosjon når man skrur på lyset
Hei Andreas! Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Når det gjelder strømstøtten din, er det din lokale netteier som sender oss denne. Dersom det har skjedd at du har fått strømstøtten 1 måned på etterskudd, kan det hende at vi har fakturert før netteier har sendt oss din nettleie. - vil anbefale deg å dobbelsjekke med netteieren din. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Mvh Norges Energi
Jeg betalte et stipulert forbruk i flere måneder, som beviselig var for høyt når måler ble skiftet. Oppspart 12000,- på konto ble slettet.
Hei Leif! Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt hos oss. Når det gjelder forbruket ditt, for vi dette til sendt fra din lokale netteier, anbefaler deg å ta kontakt med din netteier, dersom du mener at dette er feil. Vi hjelper deg gjerne dersom det skulle være noen spørsmål rundt din faktura eller ditt kundeforhold hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Norges Energi
Hadde dere tidligere og prøvde en annen strøm leverandør, men savnet dere så da jeg fikk en telefon om NorgesEnergi var det ja med en gang. Hadde Lyse A/S i ca 5-12mnd. Ikke noe galt med Lyse, men savnet Norges Energi. Alder 65 år.
Hei Magne! Takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er glade for at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe. Mvh NorgesEnergi
Rotete med strømleverandør og nettleverandør i 2022. Vanskelig å finne billigste strømleveradør pga ulike tilbudsalternativer.
Hei Ada! Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på både ris og ros, Dersom du har spørsmål om du har en billig strømavtale hos, kan du gjerne kontakte oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh NorgesEnergi
Norges Energi har vert blant de billigste på strømavtaler i en rekke år. Får man mye å betale en måne, kan dele opp faktura, og betale en annen måne.
Hei Tommy! Takk for din tilbakemelding. Det var veldig hyggelig å høre. Dersom det skulle være noe er det bare til å ta kontakt med oss igjen. Mvh NorgesEnergi
Norgesenergi framstår seriøs og har hittil gitt meg en god magefølelse som strømleverandør, håper de fortsetter med å sette kunden I fokus og samtidig ha nødvendig overskudd for å kunne drive videre.
Hei Tor S Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å ha deg som kunde. Vi skal gjøre vårt beste for at du skal fortsette å være fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Sparepakke/strømforsikring dekker 4 måneder alikevel tar de betalt forsikringspolise i 8 måneder som ikke kan benyttes av kunde. Vi blir flyttet til avtaler vi ikke har inngått. Useriøst, når vi svarer bekreftende på e-post angående skifte av type strømavtaler ignoreres disse og vi står med dyreste.
Hei Kjell O Med Strømforsikring er du forsikret mot flere uønskede hendelser. Det stemmer at erstatningen ved for eksempel arbeidsledighet eller sykemelding er begrenset til totalt 4 måneder i løpet av en 12 måneders periode, men man kan vanligvis benytte enkelte av de andre forsikringsytelsene i perioden om det skulle være behov for det. Dersom man likevel ikke har behov for denne kan man også velge å fjerne strømforsikringen fra strømavtalen en periode. Dersom du er usikker på hva du eventuelt vil få dekka vil vi anbefale deg å ta kontakt med avdelingen for betalingsfritak da de vil kunne hjelpe deg med dette. Når det gjelder endring av strømavtale må dette alltid bekreftes skriftlig av kunde slik at man skal ikke kunne bli flyttet over på en annen avtale uten samtykke. Dersom du har forsøkt å endre din avtale uten at endringen har gått igjennom håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi