NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norgesenergi framstår seriøs og har hittil gitt meg en god magefølelse som strømleverandør, håper de fortsetter med å sette kunden I fokus og samtidig ha nødvendig overskudd for å kunne drive videre.
Hei Tor S Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å ha deg som kunde. Vi skal gjøre vårt beste for at du skal fortsette å være fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Sparepakke/strømforsikring dekker 4 måneder alikevel tar de betalt forsikringspolise i 8 måneder som ikke kan benyttes av kunde. Vi blir flyttet til avtaler vi ikke har inngått. Useriøst, når vi svarer bekreftende på e-post angående skifte av type strømavtaler ignoreres disse og vi står med dyreste.
Hei Kjell O Med Strømforsikring er du forsikret mot flere uønskede hendelser. Det stemmer at erstatningen ved for eksempel arbeidsledighet eller sykemelding er begrenset til totalt 4 måneder i løpet av en 12 måneders periode, men man kan vanligvis benytte enkelte av de andre forsikringsytelsene i perioden om det skulle være behov for det. Dersom man likevel ikke har behov for denne kan man også velge å fjerne strømforsikringen fra strømavtalen en periode. Dersom du er usikker på hva du eventuelt vil få dekka vil vi anbefale deg å ta kontakt med avdelingen for betalingsfritak da de vil kunne hjelpe deg med dette. Når det gjelder endring av strømavtale må dette alltid bekreftes skriftlig av kunde slik at man skal ikke kunne bli flyttet over på en annen avtale uten samtykke. Dersom du har forsøkt å endre din avtale uten at endringen har gått igjennom håper vi du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Bra nettside og app. Mangler riktignok summen på det du har brukt. Har kun oversikten i kWh.
Hei Kenneth S Appen vår er fremdeles under utvikling og vi jobber for øyeblikket med å få opp en funksjon hvor man kan se kostnaden i kroner og øre for strømmen man bruker til en hver tid. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Anbefaler deg å følge med i appen eller på min side så vil dette komme opp så fort det er klart. Mvh Monica - NorgesEnergi
Dere kommer til å bli straffet av kundene for deres griskhet. 30 øre er nok for at dere går med overskudd. Alt over er griskhet
Hei Lasse. Strømprisene i markedet styres av innkjøpsprisen på den Nordeuropeiske strømbørsen Nordpool. Når innkjøpsprisene blir høye vil alle strømleverandører bli påvirket av dette da alle leverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs. De fleste av våre kunder har Spotprisavtale og følger da innkjøpsprisen i markedet til en hver tid. Den settes ikke av oss som strømleverandør så vi har dessverre ingen innvirkning på denne. Utenom innkjøpsprisen kommer kun et lavt påslag/månedsbeløp som vanligvis utgjør en veldig liten del av fakturaen. Dersom du er kunde hos oss må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av din strømavtale og faktura. Det er viktig for oss at du som kunde vet hva du betaler for og hvorfor. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Løftet om alt på en faktura var en stor bløff. Får to fakturaer på tilsammen 16 a4 sider.
Hei Ronald Vi fakturerer nå sammen med de aller fleste større netteiere i Norge slik at majoriteten av våre kunder har mulighet til å få alt på en faktura. Vi beklager at du har blitt lovet alt på samme faktura om dette ikke har vært tilfelle i ditt nettområde. Om ønskelig må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke hvordan det ligger an i forhold til din netteier og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
De har gode priser på selve strømmen, men sniker inn såkalt prissikring til 49kr mnd - for å sende en mail med et tilbud om å fryse strømmen for en periode. Kom igjen, 49kr for å sende en mail?! Hadde man benyttet seg av tilbudet så kan man forstå det, men ikke bare for å motta en mail. Så mye jobb ligger ikke bak den mailen, man har nok et standardoppsett for dette. Og når man i tillegg ikke mottar dette såkalte tilbudet, da kan det være det samme.
Hei Linda! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med prissikring. Dersom du ikke ønsker prissikring så kan du gjerne sende en mail til [email protected] så fjerner vi den fra datoen du sender mailen. Vi sender deg en skriftlig bekreftelse når det er gjort. (Merk at vi har veldig mange henvendelser for tiden og svartid påløper på et par dager) Ønsker deg en god dag! Mvh. NorgesEnergi
Takket ja til en avtale om variabel strømpris. Lite informasjon om avtalen. Endte med en strømregning etter strømstøtte på 11000kr. Med spotpris ville den ligget på 3-4000kr.
Hei Norm! Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. En variabel avtale vil vanligvis ikke endre seg like ofte i pris. Den går både senere opp i pris og senere ned i pris enn en spotprisavtale og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Frem til November i fjor var man pliktig til å varsle prisendringer med 14 dager i forkant. Etter første November ble dette endret til 30 dager i forkant av prisendringen. Det kan i den forbindelse oppstå uventede endringer i spotprisen før varslet pris trer i kraft. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen da vi ønsker å høre mer om dine erfaringer hos oss. Vi setter pris på både ris og ros, og tilbakemeldinger fra våre kunder kan hjelpe oss å bli bedre. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh. NorgesEnergi