NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jevnlig oppringt, og emailet, om å flytte mobilabonnementet eller bytte til andre strømavtaler de har. Mye tyting
Hei Snorre! Vi beklager dersom du blir mye oppringt - det skal selvsagt ikke skje. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi undersøke årsaken, og eventuelt reservere deg fra våre ringelister. Ønsker deg en god jul. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Alltid imøtekomme . Hjelpsomme , god pris og tilbud !
Hei Bertha! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god jul! Mvh Anna, NorgesEnergi
God pris, man kan prismatche om man finner noe billigere. Forsikring dersom man blir sykmeldt.
Hei Anette! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
Fikk en avtale jeg er fornøyd med. Skiftet fra bedrift til privat avtale pga regjeringens strømpakke.
Hei Reidar. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi
Hyggelig kundeservice, men jeg har dårlig erfaring med hvordan de håndterer prisgarantien sin - 2 av de 3 gangene jeg har forsøkt har de gjort feil, og det har blitt mye jobb for å få brukt garantien. Mulig at det har blitt noe bedre med mobil-appen... har ikke forsøkt den enda.
Hei Kjetil! Vi beklager for opplevelsen du har hatt vedrørende prisgarantien. Om du ønsker å benytte deg av prisgarantien så kan du også gjøre dette via Minside. Kontakt oss gjerne igjen dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi
Veldig god kundeservice . Veldig hyggelig dame . Hjalp meg med det jeg spurte lm
Hei Ann K.! Så flott at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne gi beskjed. Ønsker deg en god jul, mvh Ida - NorgesEnergi
De har forsøkt å prakke på meg ekstraprodukter. En gang fakturerte de meg for en ekstratjeneste jeg hadde takket nei til på telefonen. Trolig en sleip selger, som håpet jeg ikke kom til å merke det. De har vært stabilt rimelige over tid.
Hei Lise, Vi skal alltid gi god informasjon om fordelsproduktene våre før vi eventuelt registrerer disse i en strømavtale. Jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle og håper du tar kontakt om du ønsker at vi undersøker dette nærmere. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi