⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dyrt og dårlig

Omtale av  Sus

Positiv: Fin app med fine grafer osv. De svarer ganske raskt på epost til vanlig, men enkelte ganger har jeg opplevd å måtte masse for å få svar. Negativ: Dyr strøm. Irriterende selskap. Hvis du etablere avtalegiro, får du ekstra gebyr. Er du registrert med både efaktura og avtalegiro hos dem, velger de å trekke med avtalegiro og sender deg da en stygg gebyr. Har brukt mye tid på å fikse dette. Opplever selskapet som grådig. Inngikk avtale via Elkjøp og fikk 500 i rabatt. Tapte hver eneste krone, utvilsomt. Og det kostet meg mye i form av irritasjon.

Svar fra NorgesEnergi
07.03.2022 08:31

Hei Sus! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Vedrørende AvtaleGiro og eFaktura må eFaktura være aktivert for at faktura skal sendes gebyrfritt til din nettbank. Dessverre er ikke AvtaleGiro nok da dette er betalingsmetoden og ikke forsendelesmetoden av faktura. Ved aktiv eFaktura er det ingen fakturagebyr. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (1)

100% raskt svar på enkel løsning på rot om ubetalt strøm

Omtale av  Hege

Livredd for å ringe. Fikk svar og hjelp til løsning i løpet av minutter.

Svar fra NorgesEnergi
07.03.2022 08:31

Hei Hege! Så flott at du fikk rask hjelp ved kontakt med vårt kundesenter! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

For vanskelig og få kontakt

Omtale av  Bjørn T. J

For vanskelig og få kontakt, det ble lagt til noe på faktura som ikke var avtalt

Svar fra NorgesEnergi
07.03.2022 08:31

Hei Bjørn T. J! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har derfor vært unormalt lang ventetid i våre kanaler. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Situasjonen har heldigvis bedret seg og jeg håper du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 eller via kontaktskjema på vår hjemmeside dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Veldig godt fornøyd kunde i Norges energi.

Omtale av  Vibecke

Bra informasjon og tilbud. Bra kundeservice. Bra tilbud på fast pris.

Svar fra NorgesEnergi
03.03.2022 13:37

Hei Vibecke! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

God service

Omtale av  Lise

Lurt å ta kontakt med Norges Energi for å høre om gode tilbud. Det kan en spare penger på. Vennlig og serviceinnstilte folk.

Svar fra NorgesEnergi
03.03.2022 13:37

Hei Lise! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundeservice

Omtale av  Astrid A

kundeservice, meget hyggelig, behagelig og dyktig kundebehandler!

Svar fra NorgesEnergi
03.03.2022 13:36

Hei Astrid A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Oversiktlig

Omtale av  Kjell

Ukomplisert og oversiktlig strøm avtaler som passer for forskjellige typer husstander. Oversiktlig App hvor du har full kontroll på forbruk, og faktura.

Svar fra NorgesEnergi
03.03.2022 13:36

Hei Kjell! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR