NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Livredd for å ringe. Fikk svar og hjelp til løsning i løpet av minutter.
Hei Hege! Så flott at du fikk rask hjelp ved kontakt med vårt kundesenter! Mvh Anna, NorgesEnergi.
For vanskelig og få kontakt, det ble lagt til noe på faktura som ikke var avtalt
Hei Bjørn T. J! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har derfor vært unormalt lang ventetid i våre kanaler. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Situasjonen har heldigvis bedret seg og jeg håper du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 eller via kontaktskjema på vår hjemmeside dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi
Bra informasjon og tilbud. Bra kundeservice. Bra tilbud på fast pris.
Hei Vibecke! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Lurt å ta kontakt med Norges Energi for å høre om gode tilbud. Det kan en spare penger på. Vennlig og serviceinnstilte folk.
Hei Lise! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
kundeservice, meget hyggelig, behagelig og dyktig kundebehandler!
Hei Astrid A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Ukomplisert og oversiktlig strøm avtaler som passer for forskjellige typer husstander. Oversiktlig App hvor du har full kontroll på forbruk, og faktura.
Hei Kjell! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi
Som strømkunde trenger man kun strøm i veggen og en regning man betaler. norgesenergi har misforstått og tror det dreier seg om mer. De ringer og ringer og ringer og ringer. Samt at du blir terrorisert hos Elkjøp hver gang du skal handle noe. En gang ville en pågående selger at jeg skulle bevise at jeg faktisk var kunde for å la meg gå videre. Tipper de har ringt meg 50 ganger siste 6-7 år om ikke mer. Jeg ble ved en anledning kalt for «dum» av en telefonselger fordi jeg ikke ville forstå at jeg hadde en dårlig avtale. Det jeg forstår er at NorgesEnergi aldri ringer kundene for å være snill. De ringer kundene enten for å tjene mer og/eller få kundene til å binde seg for å sikre inntektene fremover. NorgesEnergi må forstå at for de fleste så er det ikke så viktig med kundekontakt, vi er kun ute etter billig strøm… hver gang de siste 3 årene som har de som har ringt lovet å fjerne mitt navn fra ringelisten… men det skjer aldri. De ringte med 17, 23 og 28 februar 2022. Så nå er det slutt!
Hei Vidart! Det er leit å høre at du har opplevd å bli oppringt av selgere fra NorgesEnergi til tross for at nummeret ditt har blitt reservert fra ringelistene våre. Vi ønsker gjerne å undersøke årsaken til dette og håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller via kontaktskjema på vår hjemmeside. Mvh Anna, NorgesEnergi.