NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt motbydelig selskap. Dette selskapet har fakturert meg for en periode på 8 måneder på en eiendom som jeg ikke lenger bor i. De har sendt dette til inkasso og når jeg ringer til dem forstår de ikke problemet til tross for at hafslund har trukket sin del. Nå har jeg trekk på lønn og de rydder fortsatt ikke opp i rotet sitt. Hold dere langt unna dette selskapet. De er ikke strøm leverandør, men et skam selskap.
Hei Daniel! Det er veldig leit å høre du har hatt en dårlig opplevelse. Vi ønsker veldig gjerne se nærmere på saken din. Helt generelt så blir strømavtalen avsluttet så fort man gir beskjed om flytting. Om uhellet har skjedd og man glemmer å si opp strømavtalen, må du påse at de som nå bor i din gamle bolig bestiller strøm fra datoen de flyttet inn. Når de har bestilt strøm, vil strømabonnementet ditt automatisk avsluttes fra riktig dato. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] Mvh Kate, NorgesEnergi
Glemmer du å betale en regning Èn dag? sendes den direkte til inkasso og kravet blir laaaaangt høyere.
Hei Mari! Det er leit å høre du har denne opplevelsen og vi ønsker gjerne se nærmere på det. Våre rutiner ved mangel på betaling er at vi alltid sender ut en purring med varsel om inkasso innen et par uker etter forfall. Vennligst ta kontakt så kan vi se nærmere på det. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Strømkonto som skulle bli gratis ga meg masse ekstra kostnader, når jeg prøvd å betaler kom pengene tilbake til kontoen min, så tok de godt betalt for rente😄😄😄helt vilt hvordan kan dette være lovlig???
Hei Dale! Det er leit å høre du er misfornøyd med Strømkonto. Strømkonto er en fleksibel og forutsigbar måte å betale strømregningen på. Denne løsningen koster 49 kr/mnd, men har ingen bindingstid. Vi skal tydelig informerer om priser og vilkår på avtalen før bestilling så vi ønsker gjerne se nærmere på dette. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Jeg har ikke bestilt noe sparepakke selv om den kommer på regningen. Har sendt 2 mailer om dette tidligere uten å få svar. Det er vanskelig å nå frem på kundetelefon også. Derfor er det viktig å sjekke faktura ofte... Ellers så har faktura blitt mer oversiktlig nå enn den var tidligere.
Hei Trond! Vi ønsker gjerne se nærmere på hva som har skjedd. Sparpakken har ingen bindingtid og kan fjernes dersom det er ønskelig. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Dette er en versting i den useriøse delen av strømbransjen. De har produkter der du betaler 3 ganger så mye som du skal, som de selger aggressivt via telefon uten å være ærlige om betingelsene. Dette er ren svindel, intet mindre. Vi byttet til et tryggere strømselskap som leverer det de lover....
Hei Christoffer! Det var leit å høre at du har denne opplevelsen. Spotprisen er for tiden unormalt lav til å være på denne tiden av året, dersom du har hatt en annen type strømavtale kan dette være årsaken til at strømprisen din har vært høyere enn innkjøpsprisen. Dersom du har fått feilinformasjon fra selger og at du føler at selger har opptrådd på en agressiv måte beklager vi dette på det sterkeste. Du er velkommen til å kontakte oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected] slik at vi kan ta dette videre. Mvh Marthe NorgesEnergi
Informerer ikke om bruddgebyr og bindingstid, selv om jeg spesifikt stilte spørsmål om dette og hadde det som en forutsetning at det ikke skulle være binding eller gebyr for å skifte leverandør. Når jeg nå har skiftet leverandør etter flere år hos NorgesEnergi, dukker dette opp. Hold dere unna denne leverandøren!
Hei Kurt! Vi skal alltid informere om bindingstid og hva det eventuelle bruddgebyret vil være på. Dersom dette ikke ble informert om, vil vi gjerne høre hva som har skjedd her slik at vi kan ta det videre. Ta gjerne kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Maken til surr skal en lete lenge etter! Bare tull med fakturaer, feile regninger og det viste seg at det skulle bli veldig vanskelig å få gjort noe så enkelt som å informere dem om stømavlesning. Dette skapte en masse bry over et par måneder. Men etter en del forsøk klarte vi etter hvert å si opp avtalen med Norges Energi. STYR UNNA!!!
Hei Ruby! Det var leit å høre at du har fått en slik opplevelse. Dersom du har en profiltmålt måler skal måleravlesningene sendes direkte til netteieren din da det er de som eier måleren din, de videresender forbruket til oss. Vi vil gjerne ta en titt på hva som hendte her. Ta gjerne kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi