NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Maken til surr skal en lete lenge etter! Bare tull med fakturaer, feile regninger og det viste seg at det skulle bli veldig vanskelig å få gjort noe så enkelt som å informere dem om stømavlesning. Dette skapte en masse bry over et par måneder. Men etter en del forsøk klarte vi etter hvert å si opp avtalen med Norges Energi. STYR UNNA!!!
Hei Ruby! Det var leit å høre at du har fått en slik opplevelse. Dersom du har en profiltmålt måler skal måleravlesningene sendes direkte til netteieren din da det er de som eier måleren din, de videresender forbruket til oss. Vi vil gjerne ta en titt på hva som hendte her. Ta gjerne kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Useriøs aktør. Har nå byttet til annen leverandør, noe som har resultert i titalls telefoner fra NorgesEnergi... Hadde det bare vært noen i andre enden av røret kunne jeg gitt beskjed om at jeg ikke vil bli kontaktet mer, men så proffe er de selvsagt ikke. De ringer og legger på etter noen sekunder. Well done.....
Hei Andreas! Det var leit å høre at du hadde fått denne opplevelsen. Vi kan så klart fjerne nr ditt fra ringelisten dersom du ønsker det. Ta gjerne kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Jeg var kunde hos NorgesEnergi i 15 år, og har vært fornøyd med avtalene og strømprisene. Da jeg likevel ønsket å bytte til en leverandør med en bedre avtale ble jeg utsatt for den mest manipulerende selgeren noensinne. Han lovet meg en avtaletype, med priser og vilkår som det viste seg å ikke være reelle. Jeg tok kontakt med kundeservice flere ganger, på telefon og e-post - men de var helt uinteresserte og inkompetente. Til slutt ble jeg lovet en rabatt på 100 kroner på den siste fakturaen. Selv dette klarte de ikke å holde, selv om jeg minnet dem på det. Den siste kontakten fra kundeservice var av typen «det er så mye jobb å kreditere, vil du virkelig ha rabatten?» Nå har i alle fall jeg gjort mitt for å advare andre potensielle kunder mot salgsstrategien til NorgesEnergi.
Hei Espen! Dette hørtes ikke bra ut. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har hendt her. Har du blitt lovet en rabatt, så skal du så klart få denne. Vi vil veldig gjerne høre hva som skjedde med selgeren du snakket med. Ta gjerne kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Selskapet er til å stole på. De har gunstige tilbud og orden i fakturering.
Kjøpte router hos Elkjøp og fikk 500,- i rabatt for å bytte strøm til NorgesEnergi. Betaler 260,- ekstra pr mnd hos Norgesenergi (kontra Fjordkraft) pga av månedsbeløp og påslag forbruk. Byttet i dag til Fjordkraft. De har ingen mnd-beløp, kun Spotpris (innkjøpspris) pluss 1,99 pr kWt. De kjøpte meg ut av avtalen med NorgesEnergi, får 500,- i rabatt på første faktura. Elkjøp, Huseiernes Landsforbud og NorgesEnergi samarbeider om å lure folk for mest mulig penger. Styr unna!
Hei Inge! Så leit å høre at du er misfornøyd. Vi forøker ikke å lure noen, og synes det er trist at du har denne oppfattelsen. Avtalen man får ved avtaleinngåelse på Elkjøp er en spotprisavtale. Da betaler man innkjøpspris for selve strømmen (likt for alle leverandører) + et fastbeløp og påslag som dekker lovpålagte avgifter og elsertifikater. Dette er helt normalt med en spotprisavtale. Dersom du ønsker å gi oss en tilbakemelding som vi skal ta videre, er du så klart velkommen til å kontakte oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected], henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Marthe, NorgesEnergi
Vi har nå fått skyhøye regninger helt i fra da vi byttet leverandør. Dette er vel ikke helt i samsvar i hva skrotninssene lovte da jeg var så j#%vla dum å gå på slagstrikset hos Elkjøp. De solgte meg forresten en BRUKT blender så det var tidenes deal, Fy f#%n. Vi bytter og kommer ALDRI tilbake
Hei Torgrim! Det er leit å høre du har hatt en dårlig opplevelse ved bestilling av strøm gjennom Elkjøp. Avtalen man får ved avtaleinngåelse på Elkjøp er en spotprisavtale. Da betaler man innkjøpspris for selve strømmen (likt for alle leverandører) + et fastbeløp og påslag som dekker lovpålagte avgifter og elsertifikater. Du kan gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi sjekke om det er en bedre strømavtale for deg og ditt forbruk. Du kan gjerne henvise til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Dere sier dere har sendt purringer på en regning som er betalt ?! Plutselig inkasso sak, dere er uærlige og lurer kundene deres! Vi er ikke første tilfelle av dette her!! Værste selskapet vi har hatt!!
Hei Vibeke! Det er leit å høre at du sitter igjen med denne følelsen. Vi forsøker ikke å være uærlige eller lure noen. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.