NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig kundeservice. Vi fant ut at vi har betalt over 300 kr i måneden i ukjente gebyr. Og i tillegg ikke fått fordelene vi har betalt for. Latterlig!
Hei Unni! Det er svært beklagelig at du ikke har opplevd å motta god hjelp da du var i kontakt med oss. Jeg ønsker selvfølgelig å undersøke dette nærmere og håper derfor du har mulighet til å kontakte oss. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 og henvis gjerne til dette innlegget. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg er ganske ny som voksen som må betale strøm og klare meg selv. Jeg har ingen erfaring med andre strømselskaper men føler at norgesenergi er over gjennomsnittet. Lett å betale og finne info om abonomentet mitt. Super erfaring med kundeservis. Har hatt noe problemer med innlogging men ellers 10/10
Hei Kari! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det er svært viktig for oss at du som kunde er fornøyd med din strømavtale. Skulle du oppleve problemer med innlogging på MinSide, må du ikke nøle med å ta kontakt - så vil vi undersøke dette nærmere. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kjempefornøyd med Norgesenergi! Billig strøm og veldig hyggelige og hjelpsomme personer som jobber der! :)
Hei Hanna, Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakmelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
God hjelp og rask behandling av mitt spørsmål.Bra priser etter mitt behov.
Hei Roger! Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har opplevd kun god kundeservice og imøtekommenhet. Veldig glad for Prismatch, som gir lavere strømutgifter.
Hei Helena! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og så flott å høre at du benytter deg av prismatch-tilbudet. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
betaler 91 øre pr kw, pluss nettleie til Fjordkraft, siste måned totalt 729 kr
Hei Jarle, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen hos oss! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
De ringer og de ringer og de ringer, føler meg nesten mobbet! Jeg sier nå opp strømavtalen, ene og alene for å slippe 20 telefoner daglig!! Håper ihvertfall at de slutter da!?
Hei, Beklager dersom du opplever uønskede oppringinger fra oss. Dette vil vi selvfølgelig undersøke nærmere. Jeg håper derfor du har anledning til å ta kontakt med oss. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi