NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har opplevd kun god kundeservice og imøtekommenhet. Veldig glad for Prismatch, som gir lavere strømutgifter.
Hei Helena! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og så flott å høre at du benytter deg av prismatch-tilbudet. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
betaler 91 øre pr kw, pluss nettleie til Fjordkraft, siste måned totalt 729 kr
Hei Jarle, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen hos oss! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
De ringer og de ringer og de ringer, føler meg nesten mobbet! Jeg sier nå opp strømavtalen, ene og alene for å slippe 20 telefoner daglig!! Håper ihvertfall at de slutter da!?
Hei, Beklager dersom du opplever uønskede oppringinger fra oss. Dette vil vi selvfølgelig undersøke nærmere. Jeg håper derfor du har anledning til å ta kontakt med oss. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Alltid imøtekommende hjelp å få på tlf.support eller mail De har en fin og oversiktlig hjemmeside Jeg har brukt de i mange år og håper de klarer å holde på service og pris
Hei Lisbeth! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, vi håper du vil fortsette å være fornøyd med avtalen din hos oss. Vi setter stor pris på at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Bare gode erfaringer, selv om en kan spare noen kroner i en kort periodevis andre, velger jeg å bli.
Hei Reidar! Vi setter stor pris på at du er fornøyd og at du velger å fortsette hos NorgesEnergi. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Fikk mere hjelp og veiledning enn hva jeg ringte in for. Min erfaring er at man får ekspert hjelp til og velge det beste når man ringer kundesupport.
Hei Paul! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Takker så mye for tilbakemeldingen! Mvh Nina, NorgesEnergi
Forferdelig lite løsningsorientert på telefon. Blir bare bedt om å opprette efaktura når jeg tidligere har hatt det
Hei Erik! Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter -det ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi får dessverre kun informasjon om en efaktura er aktiv eller ikke. Skulle efaktura være aktiv i din nettbank, men at du likevel mottar faktura per post må du gjerne kontakte oss igjen så vil vi se nærmere på dette. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 eller send en e-post til: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina, NorgesEnergi