NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har akkurat startet med dere, så må bli kjent først😁
Hei, Unn E.H! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør.
Lettvint, bra kundeservice, billig, forståeli faktura.
Hei, Merethe! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en tilbakemelding.
Det var veldig enkelt å få gode tilbud og forklaring. Ekstra service å bli ringt opp så fort. Ps! Avtalen ble egentlig gjort hos Elkjøp, så vil anbefale dem å vise avtalen, noe jeg ikke fikk. Tror jeg nå blir fornøyd - jeg fikk jo avslag ved å benytte dere!
Hei, Astrid B.T! Så flott å høre at du fikk svar på din henvendelse og er fornøyd med din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Enkelt å forholde seg til og hjelpsom kundeservice.
Hei, Gaute! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi og syns godt om vår kundeservice. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Har hatt Norgesenergi, men byttet til Tibber. Ble så oppringt av en selger fra Norgesenergi, som ville ha meg tilbake, og lovte en masse ting som ikke samsvarte med neste faktura. Etter det er selgere fra Norgesenergi blokkert på min telefon. Men lurer også på en ting. I sommer var strømprisen tilnærmet lik null (1 øre), men det laveste jeg så på fakturaene fra Norgesenergi var 15 øre. I de periodene spotprisen var lavest (1 øre), mener jeg at jeg ble fakturert 27 øre pk kWt av Norgesenergi. Dette mener jeg samstemmer dørlig, og etter å ha byttet tilbake til Tibber ble mine strømregninger en brøkdel av hva de var hos Norgesenergi. Jeg hadde ikke fått satt over strømmen på hytta, så fikk fakturaer av strøm fra to levrandører. Jeg mener at Norgesenergi sin spotpris-avtale er en ren bløff! Hilsen en som ikke kommer tilbake som kunde.
Hei, Jon G! Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med våre selgere og NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg fikk god hjelp når jeg omsider fikk kontakt...etter lang venting.
Hei Steinar! Det er flott å høre at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss! Vi er veldig opptatt av at det skal være enkelt for deg å ta kontakt med oss, men av og til kan vi ha pågang som gjør at det tar noe tid før vi svarer. Vi jobber alltid for å bli bedre og setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi
Fikk snakke med en veldig hyggelig svensk kundesupport som var hjelpsomt og hyggelig.
Hei Christy! Så flott du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi