NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med norges energi, har vært kunde hos Fortum tidligere og det var jeg overhode ikke fornøyd med, så nå byttet jeg ril norges energi etter mange år i andre selskaper (pga huseier) og kommer nok ikke til å bytte bort fra norges energi igjen.
Hei Linn, Takk for hyggelig tilbakemelding, flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt Norgesenergi i mange år og har alltid vært fornøyd. Liker at det er mulig å betale et fast beløp hver måned og at dette beløpet dekker alle utgifter til strøm.
Hei Gro, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er et seriøst selskap med god og hyggelig kundekontakt som jeg er veldig godt fornøyd med . Kan anbefales Mvh JEH
Hei Jan, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Sjekket leverandører for Ås da er NorgesEnergi best.
Hei Tea! Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi har i åresvis vært kunde hos Norgesenergi. Valgte dem i sin tid da de var billige. I den senere tid har det vært mye fokus på høye strømpriser, og av den grunn har vi gått igjennom fakturaene. Vi har aldri bestilt noen Norgespakke, og har i alle år blitt fakturert over 70 kr. mnd. (eller nærmere 900,- pr. år). Vi har dermed kastet bort flere tusen helt unødvendig i årenes løp. Vi får nok ta det på vår kappe at vi ikke har fulgt godt nok med. Men vi hadde aldri trudd Norgesenergi aktivt ville gå inn for å lure oss! Vi har allerede byttet strømleverandør. Nå har vi lært.
Hei Svein, Norgespakken er et av våre eldre fordelsprodukter hvor pakken inkluderer fordelsproduktet Prissikring samt Strømforsikring. Produktet er valgfritt og uten binding. Man skal alltid få god informasjon i forkant av registrering av produktet samt at produktet alltid vil vises under oversikt på MinSide samt på faktura. Dersom du er usikker på hvorfor produktet er registrert i din strømavtale håper jeg du har anledning til å ta kontakt slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Hadde håpet på bedre avtale siden jeg har vært kunde i flere år
Hei Kirsti! Vi ønsker selvsagt at du skal være fornøyd med din strømavtale hos oss, og setter stor pris på våre lojale kunder. Vi har derfor i disse dager lansert Bonustimen for våre kunder. Det er for alle, enkelt å aktivere og koster ingenting. Les mer her https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ I tillegg har vi vervekampanje som gjør at alle som verver og alle som blir vervet får 500 kroner i rabatt. Ta gjerne kontakt med oss per tlf: 38 10 00 80, så vil vi kunne se på din avtale hos oss. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
De har 3 tillegg a ca. 45 kr pr stykk pr. Mnd. De beskylder meg for å ha stjålet strøm fra de. Det er ikke mulig å få de i tale. Alt de gjør er å sende til innkassofirma, og svarer ikke engang til min advokat. Jeg lar det gå til retten.
Hei Geir, Jeg beklager dersom du har opplevd vansker med å få tak på oss. Da det dessverre er litt vanskelig å besvare din kommentar uten nærmere informasjon om saken håper jeg du har mulighet til å kontakte oss per tlf slik at vi kan undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag. Mvh Nina - NorgesEnergi