NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Valgte dette selskapet pga. en avtale via Bank Norwegian og ble svært skuffet over hvordan de har behandlet meg. Både Vinterpakke, spareavtale og høyere fastpris på nettleie fra Hafslund, og jeg har ikke bestilt dette. Ga beskjed om at de må kredittere disse ekstra utgiftene, men fikk selvfølgelig blank nei. Egentlig burde jeg gå til forbrukerrådet og lage sak, noe jeg vurderer. De har tross alt handlet langt over grensen, og etter jeg byttet selskap ringer de hver dag. Ikke kontakt meg! Og til dere andre, hold dere unna denne svindelen.
Hei Øyvind l. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker ikke at våre kunder skal føle seg lurt og vi synes det er leit at du ikke har hatt en god opplevelse hos oss. Når det gjelder fordelsavtaler som Vintertrygghet og Sparepakken skal ikke disse legges til på avtalen uten at man har takket ja til det. Dersom man inngår en avtale med tilhørende fordelsprodukter vil dette alltid spesifiseres ved avtaleinngåelse og i avtalebekreftelsen man mottar kort tid etterpå. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom du opplever at dette ikke er tilfelle slik at vi kan se på saken på nytt. Alle våre fordelsavtaler er valgfrie og kan fjernes når som helst. Når det gjelder nettleien hos din netteier, Hafslund nett, er denne lik i pris uansett hvilken strømleverandør man velger slik at økningen her ikke kan skyldes leverandørbytte til oss. Jeg vil anbefale deg å kontakt din netteier i forbindelse med dette. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller sende en e-post til [email protected] da vi gjerne vil høre mer om hva du har opplevd hos oss og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Samtidig kan vi fjerne ditt nummer fra våre ringelister slik at du ikke blir ringt av oss mer. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker det, så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
En stjerne er altfor mye å gi dem! Lureri rett og slett! Dårlig service og kundebehandling. Høyt og skjulte priser.
Hei Sara. Vi synes det er leit at du mener vi driver med lureri. Vi er opptatt av å ha en åpen og ærlig kommunikasjon med kundene våre. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger og håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter med mer informasjon om hva du har opplevd hos oss og hva du er misfornøyd med. Samtidig ønsker vi å se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Solgte 1 januar en bolig. Meldte fra til NorgesEnergi og ny eier bekreftet at han ønsket å være kunde. Dette klarte ikke NorgesEnergi og ordne opp i. Dermed leverte TrønderEnergi pliktstrøm og ny huseier fikk faktura fra TrønderEnergi. Så krever NorgesEnergi betaling for strøm i perioden TrønderEnergi leverte pliktstrøm. Altså kunden skal betale dobbelt. TrønderEnergi har allerede fått betalt og nå vil også NorgesEnergi ha betalt for samme tidsrom. Det har vært mange mailer og telefoner, men ingen i NorgesEnergi tar ansvar. Nye kundebehandlere hele tiden. I dag ble jeg lovet at teamleder skulle ringe meg. Det har ikke skjedd. Dette er kortversjon av historien. Anbefaler overhode ikke Norgesenergi som strømleverandør.
Hei Gunn. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Man skal selvsagt ikke faktureres dobbelt for strømmen, og dersom det skulle skje noe feil knyttet til dette rettes dette alltid opp i. Vi har gode rutiner rundt dette for å sikre at slike ting ikke skjer. Strømleverandører og netteiere bruker en felles datahub, Elhub, for å unngå misforståelser rundt dette. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her. For at vi skal kunne sjekke opp i dette er vi avhengig av at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få mer informasjon om deg og din strømavtale hos oss. Du kan ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller e-post [email protected]. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Jeg slet også her - men jeg må få lov å fremheve (anonymisert) som en usedvanlig ærlig og hyggelig og rakrygget mann. Han ga meg en svært god kundeservice når jeg ønsket å avslutte et bedriftsabonnement. Kan ikke få fremhevet han nok - veldig takknemlig!
Hei Tale N. Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er hyggelig å høre at du har fått god hjelp av kundebehandler hos oss og setter pris på at du tar deg tid til å fortelle oss det. Vi ønsker at kontakten med vårt kundesenter alltid skal oppleves slik. Vi hadde satt pris på om du ville tatt kontakt med vårt kundesenter med tilbakemelding på hva du har opplevd som bra hos oss og hva du har opplevd som mindre bra. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss da de hjelper oss å bli bedre. Mvh Monica, NorgesEnergi
Ikke særlig behjelpelig når det kommer til å høre kunden, viser liten evne til å forstå. Dårlig til å kommunisere med andre tjenester for å rette opp i feilinformasjon. Er mest opptatt av å presse på deg avtaler. Anbefales å holde seg langt unna dette selskapet
Hei Runar. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du ikke er fornøyd med kundeservicen vår. Kundeservice er viktig for oss og vi ønsker at våre kunder skal oppleve det som hyggelig å ta kontakt med oss og at de får den hjelpen de trenger. For at vi skal kunne sjekke opp i dette er vi avhengig av at du tar kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan finne deg og din strømavtale hos oss. Vi ønsker å se på saken på nytt og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
Byttet til Norgesenergi i juli. De klarte å registrere feil målerstand, noe som resulterte i feilfakturering for juli (for mange kWh). Jeg har brukt ufattelig mye tid på kundeservice for å få dem til å rette opp feilen og sende ut korrekt faktura. Nå er vi i sluttet av September, og ingenting har skjedd. De lover og lover at de skal ordne opp, men det skjer ingenting. Jeg har gått lei av hele greia, og har byttet til annen strømleverandør.
Hei Karl T. Når det gjelder registrering av forbruk og målerstander er det din lokale netteier som er ansvarlig for dette. Da det er de som eier og drifter strømnettet og strømmålerne i ditt område er det de som registrerer forbruket. Som strømleverandør er man pliktet til å forholde seg til tallene som registreres av den lokale netteieren. Vi ønsker likevel å hjelpe etter beste evne for å ordne opp dersom det skulle være noe. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom saken enda ikke har fått en tilfredsstillende løsning. Mvh Monica, NorgesEnergi
Jeg skiftet over til NorgesEnergi etter at en dørselger overbeviste meg om at dette var en gunstig avtale. Jeg liker ikke å bli pådyttet en sparepakke til kr 49 per mnd som jeg aldri er blitt orientert om eller har behov for å ha. Jeg har sendt en skriftlig henvendelse om saken, men får fortsatt sparepakken inkludert i fakturaen som ankom i går. Jeg har to leiligheter og nylig overtok jeg måleren til utleieleiligheten i en periode. Jammen er der også påført sparepakken som jeg ikke har bedt om. Jeg sonderer nå markedet og kommer til å skifte strømleverandør. Jeg har heller ikke bedt om vintertrygghet som jeg blir belastet for. Jeg kan ikke lese ut fra faktura hvilke strømavtale jeg har så jeg har krysset av for alle tre. De gangene jeg har kontaktet kundeservice, har jeg ikke blitt møtt på en god måte.
Hei Berit. Det er viktig for oss at våre kunder får riktig og tilstrekkelig med informasjon ved inngåelse av avtale. Dersom Sparepakken er en del av avtalen er det viktig at selger opplyser om dette og vi beklager dersom dette ikke er gjort her. Informasjon om Sparepakken skal også være med på avtalebekreftelsen som sendes kort tid etter. Når man fjerner fordelsavtaler fra strømavtalen vil de vanligvis fjernes fra datoen man tar kontakt om ikke annet er avtalt. Da vi sender fakturaene etterskuddsvis måneden etter strømmen er brukt, vil man vanligvis kunne se fordelsavtalen på fakturaen som sendes måneden etter, men da kun frem til datoen den ble fjernet. Fordelsavtalene er valgfrie og kan når som helst fjernes. Om du likevel opplever å bli fakturert for dem etter at du sa dem opp håper vi du vil ta kontakt med oss igjen da dette ikke skal forekomme. For at vi skal kunne sjekke opp i hva som har skjedd her er vi avhengig av at du tar kontakt med oss slik at vi kan finne deg og din strømavtale hos oss. Vi vil gjerne se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi