NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra strøm levering og eg e veldig fornøyd med Norges energi
Hei Janolof! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Takk for at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Det negative er at det tok nesten en time å vente på at dere skulle ringe meg tilbake. Da la jeg på og ringte opp igjen, og denne gang ventet jeg til dere svarte. Det tok ca. 7 minutter, og det kan jeg akseptere.
Hei Jan! Beklager stor pågang til vårt kundesenter. Flott at du gir en tilbakemelding som du gjør. Med tilbakeringing vil man alltid få en samtale med kundekonsulent. Som du erfarte ble det heldigvis en raskere besvarelse ved å vente på en direktesamtale. Hyggelig at du fikk kontakt og samtale som ønsket. Ønsker deg en riktig fin dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Virker som om selskapet stekker etter kundens ønsker.
Hei Tom. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og fastprisen vi tilbyr via prissikring. Vi takker for at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Ida, NorgesEnergi
Billig strøm gjennom hele året, samt tilgjengelig og god kundeservice. Informerer alltid om hvilken strømavtale som er best for meg, ærlig og ryddig.
Hei Lotte. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, vi håper du vil fortsette å være fornøyd med avtalen din hos oss. Vi setter stor pris på at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Ida, NorgesEnergi
Lett å forholde seg til websiden. Enkelt å finne frem på mine sider
Hei Terje. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakmelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida, NorgesEnergi
Har aldri følt behov for å klage på noe , altså tilfreds .
Hei Karl C.E. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er så fornøyd. Mvh Ida, NorgesEnergi
Hadde noe kluss med avtale med bank, men er nå i orden
Hei Inger Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! . Skulle du oppleve problemer med eFaktura/avtalegiro, må du ikke nøle med å ta kontakt - så vil vi undersøke dette nærmere. Mvh Ida, NorgesEnergi