NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som beskrevet over mht mobil (enten er dere uærlige mht datamengde, eller så gir Telenor sine kunder 3 ganger mer enn det som egentlig følger med abonnementet. Helt ubegripelig forskjell her!). Pga dette vurderer jeg sterkt å bytte hele familien tilbake til Telenor nå i.l.a. april 2022. Ang strøm er ikke NorgesEnergi det billigste på markedet, i tillegg til at ordningen med lik strømregning hver mnd er dårlig for kunden, fordi det koster ekstra hver mnd, i tillegg til at strømkunden opparbeider seg gjeld (med renter går jeg ut ifra..?). Jeg byttet strømleverandør i høst 2021, og da fikk jeg regning fra NorgesEnergi på «de 15 000,- du skylder oss». Ingen ønsker å oppleve det, noe alle her i verden skjønner uten behov for videre forklaring.
Hei, Eirik H! Som kunde hos NorgesEnergi Mobil får en full Telenor-dekning. Dekningen garanterer de samme forutsetningene for både fart og bruksopplevelse. Forbrukstallene for våre kunder henter vi direkte fra Telenor sine systemer, hvilket betyr at det ikke foreligger noe forskjell i forbruk mellom å være kunde hos oss og Telenor. Vi opplever på lik linje som alle mobiloperatører at kunder ofte blir overrasket når de oppdager over hvor mye data enkelte tjenester bruker. For eksempel: 1 time med videostrømming i full HD bruker mellom 1,5-3 GB i 4K eller ultra HD kan man bruke opptil 7GB. Vær obs på at også bakgrunnsoppdateringer bruker mye data så sjekk at de kun skjer når du er koblet til WiFi. Når det kommer til løsningen du refererer til med lik strømregning hver måned, så er dette betalingsløsningen Strømkonto. Strømkonto gir kunder muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar kunde en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Når vi regner ut kundens anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i kundens forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Kunden betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Kundens forbruk blir lest av av den lokale netteieren som vanlig, og de videresender informasjonen til oss. Deretter produserer vi faktura på faktisk forbruk i foregående måned som trekkes ut av Strømkontoen som kunden jevnlig betaler inn til. På denne måten kan kunden betale det samme hver måned, og avregningene skjer fortløpende. Det er beklagelig at du ikke har vært fornøyd med betalingsløsningen Strømkonto og vi har forståelse for at det ikke er behagelig å motta en høy sluttfaktura. Håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, slik at vi kan se på saken sammen med deg og gi en grundigere forklaring på din sluttsaldo. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det er vel noe av det verste du kan rote deg bort i av strømlevrandør, helt fraværende på telefon og mail og dyr strøm.
Hei, Åsmund W! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss, både på henvendelse per mail og telefon. Kundesenteret opplever til tider stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med det du skulle lure på og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Svært behjelpelig og hyggelig kundeservice. Nølte ikke med å hjelpe meg å løse mitt dilemma.
Hei, Anette! Så bra å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter, det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Unngå disse, de flår deg om de får sjansen. Veldig uoversiktlige løsninger og detaljer.
Hei, Marius! Ved produksjon av faktura forholder vi oss til de målerverdier og nettleie på forbruk, som vi får tilsendt fra netteier. Deretter faktureres våre kunder i henhold til avtalevilkår på deres strømavtale, være seg spotprisavtale eller variabel avtale. Sammen med grunnavtale tilbyr vi også fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Ble lurt inn i en avtale med 6 måneder binding etc. Bruker en måned+ på å svar opp mail.
Hei, Aekornsa! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Vår bedriftsavdeling opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker på mailhenvendelser. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen på telefon 38 10 00 81. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Raskt og godt svar hos kundeservice. Gode tilbud!!
Hei, Kristin! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk i dialog med vårt kundesenter. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Fikk ikke tak i en person hos dere på 2 måneder. Det sier vel ganske mye. Dette er under enhver kritikk. Fikk beskjed om å legge igjen tlf, hvorfor? Det var ingen som ringe tilbake.
Hei Valgerd H, Vi beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever til tider stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Om du har lagt igjen ditt telefonnummer og ikke opplevd å bli oppringt, så er det svært beklagelig. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi