NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er vel noe av det verste du kan rote deg bort i av strømlevrandør, helt fraværende på telefon og mail og dyr strøm.
Hei, Åsmund W! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss, både på henvendelse per mail og telefon. Kundesenteret opplever til tider stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med det du skulle lure på og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Svært behjelpelig og hyggelig kundeservice. Nølte ikke med å hjelpe meg å løse mitt dilemma.
Hei, Anette! Så bra å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med vårt kundesenter, det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Unngå disse, de flår deg om de får sjansen. Veldig uoversiktlige løsninger og detaljer.
Hei, Marius! Ved produksjon av faktura forholder vi oss til de målerverdier og nettleie på forbruk, som vi får tilsendt fra netteier. Deretter faktureres våre kunder i henhold til avtalevilkår på deres strømavtale, være seg spotprisavtale eller variabel avtale. Sammen med grunnavtale tilbyr vi også fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Ble lurt inn i en avtale med 6 måneder binding etc. Bruker en måned+ på å svar opp mail.
Hei, Aekornsa! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Vår bedriftsavdeling opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker på mailhenvendelser. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen på telefon 38 10 00 81. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Raskt og godt svar hos kundeservice. Gode tilbud!!
Hei, Kristin! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk i dialog med vårt kundesenter. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Fikk ikke tak i en person hos dere på 2 måneder. Det sier vel ganske mye. Dette er under enhver kritikk. Fikk beskjed om å legge igjen tlf, hvorfor? Det var ingen som ringe tilbake.
Hei Valgerd H, Vi beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever til tider stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Om du har lagt igjen ditt telefonnummer og ikke opplevd å bli oppringt, så er det svært beklagelig. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Har hatt et langt avtale med Norges energi. Og vært fornøyd hele tiden
Hei, Stein! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi