⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Overfakturering

Omtale av  Marius N

Unngå disse, de flår deg om de får sjansen. Veldig uoversiktlige løsninger og detaljer.

Svar fra NorgesEnergi
07.04.2022 14:50

Hei, Marius! Ved produksjon av faktura forholder vi oss til de målerverdier og nettleie på forbruk, som vi får tilsendt fra netteier. Deretter faktureres våre kunder i henhold til avtalevilkår på deres strømavtale, være seg spotprisavtale eller variabel avtale. Sammen med grunnavtale tilbyr vi også fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Norgesenergi bedrift

Omtale av  Aekornsa

Ble lurt inn i en avtale med 6 måneder binding etc. Bruker en måned+ på å svar opp mail.

Svar fra NorgesEnergi
07.04.2022 14:46

Hei, Aekornsa! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Vår bedriftsavdeling opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker på mailhenvendelser. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen på telefon 38 10 00 81. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

God kundeservice

Omtale av  Kristin

Raskt og godt svar hos kundeservice. Gode tilbud!!

Svar fra NorgesEnergi
07.04.2022 14:39

Hei, Kristin! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk i dialog med vårt kundesenter. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Se min fortelling fra første svar. Jeg orker ikke å svare så mye negativt en gang til. .

Omtale av  Valgerd H

Fikk ikke tak i en person hos dere på 2 måneder. Det sier vel ganske mye. Dette er under enhver kritikk. Fikk beskjed om å legge igjen tlf, hvorfor? Det var ingen som ringe tilbake.

Svar fra NorgesEnergi
12.04.2022 15:11

Hei Valgerd H, Vi beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever til tider stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Om du har lagt igjen ditt telefonnummer og ikke opplevd å bli oppringt, så er det svært beklagelig. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Veldig godt fornøyd.

Omtale av  Stein

Har hatt et langt avtale med Norges energi. Og vært fornøyd hele tiden

Svar fra NorgesEnergi
04.04.2022 15:30

Hei, Stein! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Er godt fornøgd

Omtale av  Kjellbjørn N

Det er enkelt å gå inn og sjå på timepriser,samt å sjå på forbruk.

Svar fra NorgesEnergi
31.03.2022 15:32

Hei Kjellbjørn N! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Bruddgebyrer, oppsigelsestid og dyrt

Omtale av  Janne

Innviklede avtaler som man ikke kommer seg ut av med mindre man aksepterer å gå ut ekstremt lang oppsigelsestid eller skyhøye bruddgebyrer.

Svar fra NorgesEnergi
30.03.2022 09:31

Hei Janne! Det er leit å høre at du syns det har vært innviklet å komme ut av avtalen din med NorgesEnergi. Det høres ut til at du har hatt en bedriftsavtale hos oss, og da har man ofte oppsigelsestid og bruddgebyr, noe man skal bli informert om ved avtaleinngåelse. Man står selvsagt fritt til å bytte strømleverandør, men da må man forholde seg til de vilkår rundt oppsigelsestid og bruddgebyr som er inngått. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for bedrift på telefon 38 10 00 81 eller epost [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR