NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Reklamerte med kun fast avgift kun kr 49 mnd Men nå kommer påslag i tillegg
Hei Bjørn B Den generelle prisveksten i samfunnet gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg og vi har derfor sett oss nødt til å innføre et påslag på strømavtalen Spotpris. Selve Spotprisen har vi dessverre ingen innvirkning på og det er vanligvis denne som utgjør den største delen av fakturaen. Når man har Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Alle leverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs og spotprisen er derfor lik hos alle strømleverandører. Vi tjener ikke mer penger når strømprisen er høy. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. Etter nøye vurdering, mener vi at et påslag på forbruket er riktig vei å gå. På denne måten unngår vi å skjære alle kunder over én kam, slik en eventuell økning av månedsprisen ville gjort. Det skal lønne seg å bruke mindre strøm og være en bevisst forbruker. For de aller fleste utgjør innføringen av påslaget en liten del av den totale strømkostnaden. Med et gjennomsnittlig strømforbruk for en enebolig på 1000 kWh/mnd vil påslaget bli som følger: 1000 kWh x 0,039 kr/KWh = 39 kr/md inkl. mva. Vår Spotprisavtale er fremdeles konkurransedyktig selv med innføring av påslag. Vi har ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. God helg! Mvh Monica - NorgesEnergi
Er veldig fornøyd og forteller mine venner at dere er billigst og at dem må kontakte dere
Hei Rudi A Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss og at du anbefaler oss videre. Vi har en vervekampanje som vi anbefaler deg å benytte deg av når du anbefaler oss videre til dine venner. Da får både du og den du verver 500 kroner i rabatt på fakturaen. På den måten kan vi gi noe tilbake til deg som takk for hjelpen. Du finner vervekampanjen vår her: https://norgesenergi.no/verve/verv-en-venn/ God helg! Mvh Monica - NorgesEnergi
Hyggelige folk på kundeservice og gode priser, vært kunde i 7-8 år. Flytter nå til Vesterålen der de har andre leverandører.
Hei Line Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd hos oss med både priser og kundeservice. Det er vi glade for. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Og du, vi leverer strøm til hele landet, også Vesterålen :). God helg! Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg er super fornøyd med Norges Energi, alltid topp kundeservice:) Slipper å vente lenge i telefonen, rask kundeservice og får alltid svar på det jeg lurer på. Så tusen takk:)
Hei Goltaj Tusen takk for fin tilbakemelding. Og takk for at du har valgt å være kunde hos oss. Vi er veldig glade for å ha deg som kunde. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Ok så bra som vi håpet på, men ønsker en opplysning om min avtale er den beste.
Hei Finn H Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi tar gjerne en gjennomgang av din strømavtale og sjekker at du har den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Da vi ikke har din kontaktinformasjon trenger vi at du tar kontakt med oss selv enten via telefon eller kontaktskjema. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig god erfaring og jeg kan følge med forbruk og priser og bruke strøm når den er billigst på døgnet
Hei Kari H Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du har god erfaring hos oss og at du er fornøyd med oversikten over forbruk og priser. Vit også at du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du skulle ønske ytterligere informasjon eller hjelp til noe. Mvh Monica – NorgesEnergi
Lite problemer med dette kundeforholdet. Holder det som ble lovet da jeg valgte å bli kunde.
Hei Rune E Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og at vi har svart til forventningene du hadde til oss da du ble kunde. Vi setter pris på din tilbakemelding. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi