NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har betalt kr. 98 hver måneden for tjenester jeg ikke har bedt om eller ønsker, derfor bytter jeg nå strømselskap. Sjekk faktura nøye, for det begynner gratis og så begynner du å betale når du velger e-faktura. De såkalte tjenestene er Strømforsikring og Prissikrimg og koster kr. 49/styk.
Hei Marie, Våre strømtjenester er valgfrie og uten binding. Ved tilbud om strømtjenester kan man få tilbud om første måned gratis, men man skal da alltid opplyses om ordinær pris for produktet videre. Strømtjenestene vil også alltid stå oppført under oversikt over strømavtalen, samt på faktura slik at man kan ta kontakt med kundesenteret dersom det ikke er ønskelig å fortsette med produktene. Vi beklager dersom du føler du har fått utilstrekkelig informasjon om produktene. Dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Opplysende.hyggelig kundebehandler. Hjelpsomme. Ryddig.
Hei Elin, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, Ha en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi
Ble oppringt fra kundeservice som lurte på om jeg kunne svare ok på en melding om noen tilbud sånn at jeg skulle slippe å bli ringt opp ofte. jeg spurte om jeg takket ja til tilbudene ved å svare ok, det sa de at jeg ikke gjorde. nå har jeg strømforsikring, prissikring og 100% fornybar energi.
Hei Bendik, Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med en av våre salgsrepresentanter. Vi setter pris på at du gir oss tilbakemelding slik at vi kan ta saken videre, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Håper på å høre fra deg! mvh Nina - NorgesEnergi
Fornøyd med pris og levering av strøm. Bruker spotpris. Prøver å spare så mye som mulig av strøm. Fint uten faste avslag,men enda bedre med en lavere pris på strøm.
Hei Inger, Takk for en hyggelig tilbakemelding :) Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med avtalen din. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne - NorgesEnergi
Hadde et stort problem som kundeservice ryddet opp i under timen. Anbefales på det varmeste!
Hei Inger, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding -det setter vi stor pris på! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har god erfaring med Norges Energi. Jeg har benyttet NorgesEnergi i mange år det er det riktige for meg.
Hei Joffi, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har vært lojal kunde hos NorgesEnergi, og håper du fortsetter å være fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dere er dyrt. Strøm regning ikke bra. Alt for dyrt med strøm. Men jeg skal forlate dere snart.
Hei Texzo, Strømprisene er dessverre svært høye i disse dager. Da dette er selve markedsprisen for strøm, kan vi dessverre ikke påvirke prisen men vi kan sørge for at du har den beste avtalen vi kan tilby. Håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter, så tar vi gjerne en gjennomgang av din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi