NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig og vennlig hjelp. Personen hadde gode kunnskaper og ønsket å gjøre en god jobb. Fant et tilbud som jeg ble fornøyd med.
At min familie og venner kan få gleden av denne gode avtalen.
Hei Sølvi! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina, NorgesEnergi
God kundebehandling,bra priser,lite ventetid får å komme mellom på tlf.
Hei Mette! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Anbefaler Norgesenergi basert på pris nivå og servicenivå fra kundeservice senter.
Hei Hugo! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har inngått avtalegiro avtale får fortsatt regninger per post med fakturagebyr. Ringte kundeservice 40 min før stengetid, etter velkomstmelding. Melding: "Vi har nå stengt, våre åpningstider er fra 08:00-16:00". Sendte mail til kundeservice for 6 dager siden fortsatt ingen svar 🤔
Hei Hasan! Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss, det ønsker vi selvfølgelig ikke! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt. Selv om du har Avtalegiro hos oss, er vi allikevel pliktig til å sende deg spesifikasjonene for hva som trekkes fra kontoen din. Dersom du ikke har registrert eFaktura i nettbanken din vil denne sendes per post. Du kan opprette eFaktura direkte i nettbanken med eFakturareferansen som står oppgitt på din faktura, eller via MinSide. Mvh Nina, NorgesEnergi
Hyggelig kundekonsulent, enkel løsning på min forespørsel. Kort ventetid for å komme i kontakt med kundesenteret. Meget fornøyd med alt.
Hei Wilhelm! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det er viktig for oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi
Får altid god service hos dere, har ingenting å klage på.
Hei Lise! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi