NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God opplevelse på alle spørsmålene mine Syns alt er bra ut fra det jeg spurte om.
Takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du har hatt en trivelig opplevelse så langt. Bare å ta kontakt med oss om du trenger hjelp til noe. Mvh Morten NorgesEnergi
Det er en del ting som ikke finnes i Q&A og da ringer man kundeservice. Forferdelig lang vente tid opp til 40 - 45 minutter som er veldig skuffende.
Takk for din tilbakemelding! Må bare beklage for ventetiden, vi har hatt utrolig mye pågang den siste peridoen. Her anbefaler jeg deg å sende en mail til oss, du kan også få kontakt med oss via facebook. Køen er noe vi jobber med å forbedre hver dag. Mvh Morten Norgesenergi
At det plutselig ble lagt til forsikring i avtalen var ikke så bra, men dere ryddet opp raskt i det. Ellers fornøyd
Heisann, takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at du fikk orden i avtalen din. Godt at du er fornøyd og du må bare ta kontakt vis du noen gang trenger noe hjelp. Mvh Morten NorgesEnergi
Proffe i faget..god info og kundesetvice..anbefaler strømkonto
Heisann, takk for tilbakemeldingen din! Supert! Strømkonto er fin løsning å ha. Bare ta kontakt om du har noen flere spørsmål i fremtiden! Mvh Morten NorgesEnergi
Hadde spotpris og valgre fastpris for en periode nå har jeg sesongpris. På min side får jeg ikke sett begge avtalene og ikke mulighet til å bytte til spotpris. Ser ut som eneste måten å få endret avtale på er å bytte leverandør
Heisann! Det var skjipt å høre, men her er det muligheter! Vis du kontakter oss kan vi hjelpe deg med problemet du møter på. Vi kan endre avtalen din til spotpris med tilbakevirkende kraft vis du øsnker dette. Mvh Morten NorgesEnergi
I disse dager har NorgesEnergi sendt ut en smilende mail om at i denne jungelen av strømavtaler har de valgt å rydde opp, og at de nå skal flytte meg over på en ny avtale. I den nye avtalen skal de være så grei å sette på et månedsgebyr på 49 kroner og i tillegg så er det påslag på 5,99 øre. Min avtale fra før er 4.49 i påslag og kr 5 i fast månedsbeløp. Altså de bare flytter meg over på en dyrere avtale uten at jeg kan si noe på dette. Når jeg tar kontakt med kundeservide så sier de at jeg enkelt kan bytte avtale på min siden. Den linken går videre til en oops det er noe galt, med henvisning til kundeservice. I flere uker nå! Kundeservice på sin side sier det finnes en avtale som vil bli billigere for meg, uten påslag med bare 49 kr i månedsgebyr. Det er ren løgn at det blir billigere da mitt forbruk er lavere enn at påslag +5 kr utgjør mer enn mnd gebyret. Så da mener de vel billigere en den avtalen de flytter meg over på. Så hvorfor i alle dager blir jeg ikke byttet over på den billigste automatisk? Her spekulerer de i at mange ikke følger med, og blir sittende på den dyrere avtalen. Altså nå har de to avtaler der den ene er spotpris med påslag og den andre uten påslag. begge med samme månedsgebyr. Hvem vil velge den dyrere avtalen her? Helt idiotisk opplegg! Takk for meg Norges energi. Nå bytter jeg selskap.
Heisann, takk for din tilbakemelding! Vi er lei oss for at du oppfatter Strøm til Spotpris som en dårlig avtale. Vi har over lenger tid måttet forholde oss til økte utgifter og i den forbindelse avvikler vi gamle kampanjeprodukter. Vi er også i ferd med å tilpasse oss strengere krav fra myndighetene når det gjelder transparens og enkelhet, og derfor har vi valgt å gjennomføre disse endringene på dette tidspunktet. Mvh Morten NorgesEnergi
Et grusomt mafia selskap, kom dere ut, søppla avtaler som dem ikke har kontroll over
Hei Eivind! Det var trist å høre at du ikke har noe godt inntrykk av NorgesEnergi. Vi opererer med gode og trygge avtaler som er grunnen til at vi er sertifisert for "Trygg strømhandel". Dessverre er det litt skumle tider i strømmarkedet da Spotprisen kan svinge kraftig på grunn av diverse faktorer som vær, vind, i og -ulandspolitikk etc. Du skal vite det at du alltid er velkommen dersom du skulle være villig til å gi oss en ny sjanse! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi