NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Misfornøyd med hjelp fra kundesenter og responstid samt når man har ventet lenge kan ikke vedkommende svare på spørsmålet mitt
Hei Per, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke fikk den hjelpen du var ute etter, når du først kom i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
De hjelper og ordne og kommer med forslag da blir du fornøyd
Hei, Eirik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Finnes lokketilbud der ute, men er ganske mye lureri. Liker at Norges energi viser synlig pris og forbruk og har ikke noen påslag her og der.
Hei Hassan. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
blei lovet en snittpris på 57 årer endte opp med 89 ører.. scam spør du meg. når man avteler en pris sal den semme å blei lovet den prisen unz i 3 månder men når ej ringe inn måtte dei hente samtalelogg å skulle ringe tilbake. men kem som ringer jo en selger å skal gi mej bonus ordninger :\ .
Hei, Øyvind S! Det er beklagelig å høre at du ikke er blitt oppringt av kundebehandler i forbindelse med oppfølging på din sak. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God info og hyggelig jente A A..Men lang tid for og få svar på kundeservice.
Hei, Wenche! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt og dessverre lengre besvarelsestid enn ønskelig på kundesenteret. Men det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du kom i kontakt med kundebehandler :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det er bra ringet til bakke .men kundeservice og det er bra hver ganger ringet besvarer .og på minside er feil noe kan ikke så på faktura på gamle telefon kan ikke få kode jeg har ny telfon men kode kommet til gamle telfon jeg hadde
Hei, Fariba! Godt å høre du har fått løst problemet i kontakt med vårt kundesenter. Håper at alt er i orden nå med innlogging til MinSide og fakturaoversikt, så er det bare å ta kontakt på telefon 38 10 00 81 om du skulle trenge hjelp til noe angående din strømavtale :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Må jo ha strøm, for å leve i Norge. Tipper de fleste er like dyre.
Hei Ole H. A! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss i denne perioden og setter stort pris på din tilbakemelding! :)