NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ikke kontroll på forbruk på hus eller på hytta. Normalt får man beskjed dagen med nå har dette sviktet etter to helger, Benytter dette for å kontroll at strøm på hytta er tilkoblet uten problem. Det er veldig viktig at dette er i orden da vannet vil fryse,
Hei John A. E. Vi mottar ditt forbruk av netteier via Elhub. Du kan logge deg inn på Elhub.no for å følge med på ditt forbruk eller kontakte netteier for mer informasjon. Forbruk på Minside skal dog også være tilgjengelig, så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du opplever problemer (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Norges energi lurer folk innmed strøm konto og man blir lurt til å tro at man ikke går i minus ved å betale anbefalt beløp i måneden. I virkeligheten vil man gå i minus og opparbeide gjeld med høye renter.
Hei Runa. Vi synes det er leit å høre om din opplevelse angående strømkonto og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Strømkonto gir deg muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. I tillegg på faktura er det oppgitt saldo. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Dine reelle faktura blir trukket ifra strømkontoen, og du mottar egen faktura for strømkontoen som en betaler inn til. Ta gjerne kontakt ved vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen og strømkontoen (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Ble oppringt av telefonselger (skjønt ikke presentert som dette). Er da i følge ham en egen avtale for landbruksrelatert virksomhet som man kan benytte seg av hvis man har landbruksbedrift (noe jeg har som bigeskjeft med familien). Dette skulle i følge ham gi lavere pris enn spotpris. Henvendelsen ble presentert som hjelp til meg for å nyttigjøre meg en rettighet jeg hadde, og det ble på intet tidspunkt nevnt at det var snakk om en strømavtale, så kom han til der han ville 'close', han sender over betingelsene på SMS mens han starter opptaket for å få tilslutning til avtalen (som han enda ikke har presentert som "strømavtale", men fremdeles bare som "hjelp til å oppnå en fordelaktig rettighet"). Det var tydelig at tilslutning til avtalen ble forsøkt hastet fram uten at jeg skulle ha mulighet til å lese gjennom det som var sendt over først, og innholdet i avtalen som skulle inngås var ikke blitt presentert over telefonen i det hele tatt. Jeg avslo derfor og la på. Ser i ettertiden at avtalen var "Bedrift aktiv med prisgaranti, energivakten pluss og prissikring" med 49 kr/mnd for første, 85 kr/mnd for andre og 99 kr/mnd for tredje pr måler ja, og 12 mnd bindingstid, fra Norges Energi. Dette fremstår som ren svindel.
Hei Even. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen vedrørende en av våre selgere, og slik skal det ikke være. Vi ønsker å være tydelige og informative i vår kundekontakt og ønsker ikke at kundene våre skal sitte igjen med en følelse av at de ikke vet hva det gjelder eller får avtaler de ikke ønsker. Alle våre produkter og tjenester må derfor bekreftes skriftlig av kunde ved inngåelse. Vi håper du ønsker å ta kontakt ved vår kundesenter (bedrift) dersom du har noen spørsmål (tlf: 38 10 00 81 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Helt greit strømselskap,litt for dyrt. Det jeg savner i appen er å kunne følge med på egen strømproduksjon.
Hei Marianne T. Vi takker for din tilbakemelding, og vil ta det videre i henhold til appen. Om det er noe annet vi kan hjelpe deg med så tar du gjerne kontakt med vårt kundesenter enten per telefon 38 10 00 80 eller epost: [email protected]. Mvh Ida, Norgesenergi
Dårlig system. De sent faktura helt feil beløp. Alltid lurer folk.
Hei Rodval. Vi synes det er leit å høre om din opplevelse og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Ta gjerne kontakt ved vårt kundesenter per epost [email protected] eller per telefon 38 10 00 80 slik at vi kan undersøke fakturabeløp. Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg vil ikke unna noen som helst å bytte til Norgesenergi, du får såvidt hjelp om ditt kundeforhold når du endelig får snakket med en kunderådgiver, beregn flere dager på å ringe flere dager dersom du har et spørsmål og ikke forvent å få svar heller, men de er ekstremt flinke til å sette deg videre til andre avdelinger som enten ikke tar telefonen eller ikke kan svare på et enkelt spørsmål.
Hei An C. Vi synes det er leit å høre om din opplevelse i henhold til vårt kundesenter, og slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt på nytt ved kundesenteret per epost [email protected] eller per telefon 38 10 00 80 dersom det er noe vi undersøke samt hjelpe deg med. Mvh Ida, Norgesenergi
Ble belastet en tusenlapp i bruddgebyr ved oppsigelse. Kjeltringer. Løste seg på telefon
Hei Jostein S. Vi beklager dersom du ved en feil ble belastet bruddgebyr, men det er godt å høre at det ordnet seg da du var i kontakt med vårt kundsenter. Mvh Ida, Norgesenergi