NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Greie fakturaer både på hytta og hjemme, og grei pris
Hei, Bernt! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Skulle det være noe er det bare å ta kontakt:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Lite oversiktelige app - noen rare tilleggstjenester som det er vanskelig å komme unne
Hei, Ernst! Takk for din tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen, og er åpne for innspill dersom du skulle ha noen til oss. Angående tilleggstjenester kan du avmelde disse selv via minside eller ved å kontakte oss på epost, chat eller telefon. Vi står klare til å hjelpe dersom det skulle være noe:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Alt i Alt Meget fornøyd. Ingen minuser til dere.
Hei, Hans! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi
Har hatt samme problem. Trodde det var 12 månaders bindingstid på bedrifts avtale, men nei. Det var 12 månaders oppsigelse. 🤬😡 Dårlig info. Blev fortalt at dem hadde en fin app der du finner strømpriser og strømforbruk. Stemmer ikke. Anbefales ikke.
Hei, Anne! Jeg forstår at dette gjelder en bedriftsavtale hos oss. Ta gjerne kontakt med bedriftsavdelingen på 38100081 eller [email protected] dersom du skulle ha spørsmål til avtalen, eller om du mener det er noe som må forbedres:) Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Når man velger å endre vilkårene og øker prisnivået - da velger jeg å bytte til et billigere leverandør. NorgesEnergi er ikke en gang det det var!
Hei Morten Den generelle prisveksten i samfunnet påvirker også oss i NorgesEnergi ved at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg. Det er på bakgrunn av dette at vi nå setter opp prisen på din strømavtale. Vår strømavtale er fremdeles konkurransedyktig i dagens marked. For en snittkunde med spotprisavtale utgjør fastbeløp og påslag omtrent 4-5% av de totale strømutgiftene i løpet av et år. Inkludert i strømavtalen har man også en rekke fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører, som foreksempel bruk av app, kostnadsfri utsettelse av faktura og kundeservice på telefon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss eller det er noe annet vi kan gjøre for deg. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
De øker idag fastbeløpet med 1000 % fra 5 til 49.- Påslag reduseres med 15 % Min betaling for levering av strøm øker med 300 #¤%
Hei, Geir! Det er riktig at vi nå har satt opp prisene på enkelte av våre strømavtaler. Vi har sett oss nødvendig til å gjøre denne endringen for å holde driften i gang. Avtalene som nå er endret ble utarbeidet når strømmarkedet så annerledes ut enn det gjør i dag. Vår kostnader har økt betraktelig som følge av høyere renter og høyere energipriser. Du har helt rett at økningen i prosent på levering av strøm er stor. Legger vi med totale kostnader for strøm havner forskjellen på noen får prosent per år. Hvis du vil ha en grundig gjennomgang av avtalen din med oss, og samtidig en utregning på hva den prosentvise økningen på totale strømkosnader kan du kontakte vårt kundesenter. Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Veldig fornøyd med alle tjenester og henvendelser jeg har med NorgesEnergi.
Hei, Jon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi