Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Øker prisnivået og endrer vilkårene

Omtale av  Morten

Når man velger å endre vilkårene og øker prisnivået - da velger jeg å bytte til et billigere leverandør. NorgesEnergi er ikke en gang det det var!

Svar fra NorgesEnergi
07.11.2023 13:37

Hei Morten Den generelle prisveksten i samfunnet påvirker også oss i NorgesEnergi ved at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg. Det er på bakgrunn av dette at vi nå setter opp prisen på din strømavtale. Vår strømavtale er fremdeles konkurransedyktig i dagens marked. For en snittkunde med spotprisavtale utgjør fastbeløp og påslag omtrent 4-5% av de totale strømutgiftene i løpet av et år. Inkludert i strømavtalen har man også en rekke fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører, som foreksempel bruk av app, kostnadsfri utsettelse av faktura og kundeservice på telefon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss eller det er noe annet vi kan gjøre for deg. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (1)

IKKE BRUK NORGESENERGI DA DE NÅ VIL FLÅ KUNDENE

Omtale av  Geir S. K

De øker idag fastbeløpet med 1000 % fra 5 til 49.- Påslag reduseres med 15 % Min betaling for levering av strøm øker med 300 #¤%

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2023 09:37

Hei, Geir! Det er riktig at vi nå har satt opp prisene på enkelte av våre strømavtaler. Vi har sett oss nødvendig til å gjøre denne endringen for å holde driften i gang. Avtalene som nå er endret ble utarbeidet når strømmarkedet så annerledes ut enn det gjør i dag. Vår kostnader har økt betraktelig som følge av høyere renter og høyere energipriser. Du har helt rett at økningen i prosent på levering av strøm er stor. Legger vi med totale kostnader for strøm havner forskjellen på noen får prosent per år. Hvis du vil ha en grundig gjennomgang av avtalen din med oss, og samtidig en utregning på hva den prosentvise økningen på totale strømkosnader kan du kontakte vårt kundesenter. Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd energikunde

Omtale av  Jon B. G

Veldig fornøyd med alle tjenester og henvendelser jeg har med NorgesEnergi.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:07

Hei, Jon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Nyttig (0)

De gjør det de skal

Omtale av  Rune

Ikke noe problem med NorgesEnergi. Fin app, lett å se hvor summene i regningen kommer fra.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:08

Hei, Rune! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vi takker deg for tilbakemeldingen på appen:) Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi

Nyttig (0)

Litt for dyrt

Omtale av  Kjersti G

Veldig dyrt i lengden, lang kundebehandling ved bla. Oppsigelse av strømkonto..

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:57

Hei, Kjersti! Vi strever alltid med å tilby kundene våre de beste prisen kombinert med de beste produktene. Avslutning av strømkonto tar dessverre litt lengre tid enn avslutning av normal kontrakt. Ta gjerne kontakt med oss så skal vi se om vi får fortgang på prossessen:) Mvh Anders/NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Lurer folk.

Omtale av  Berit

Lurer folk med finurlige utviklede forsikringer, gebyrer m.m.

Svar fra NorgesEnergi
02.11.2023 15:54

Hei, Berit! Vi synes det er leit at du har dette inntrykket av oss, slik skal det ikke være. Hver enkelt kunde skal få god informasjon om alt som er i strømavtalen. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så skal vi se på saken din, eller besvare andre relevante spørsmål:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Værste kundeservice ever!!!!

Omtale av  Irene

Jeg var i kontakt med Norgesenergi da det kom dobbel strømregning til samme boenhet. Den ene er til enkemann den andre er til avdøde med en c/o adresse til samme sted. Ringte Norgesenergi for å rette opp i dette, men de kunne ikke hjelpe. Mener de da at både enkemann og avdøde skal betale strøm på samme adresse!!!! F..

Svar fra NorgesEnergi
24.10.2023 11:15

Hei Irene Vi synes det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse i kontakt med vårt kundesenter. Alle kundebytter og leverandørbytter går igjennom en felles database for strømmarkedet, Elhub. Det skal derfor ikke være mulig at to personer faktureres for strømmen på samme måler samtidig. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan sjekke opp i saken. Dersom du kontakter oss på vegne av noen andre trenger vi grunnet personvern en gyldig fullmakt eller skifteattest for å kunne gjøre endringer eller utgi informasjon. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica – NorgesEnergi

Nyttig (1)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR