NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skal bytte tilbake så fort binding er over.Har nå fått minst 3 ganger høyere enn tidligere
Hei Vidar T, Vi syns det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi ønsker gjerne se nærmere på din avtale og setter pris på om du kan ta kontakt med oss slik at vi kan se om det er en avtale som vil passe bedre for deg og ditt forbruk. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Tegnet et abonnement for norgesenergi på elkjøp. Jeg spurte om det var noen faste utgifter knyttet til abonnenter. Dette kunne selger forsikre meg om at det ikke var. Jeg skriver da under. Da jeg får regninga ser jeg at jeg har ulike pakker inkludert som sparepakken, vintertrygghet og 100% fornybar energi. Dette har ført til at jeg har doblet strømutgiftene mine. Kontaktet kundeservice og fortalte hva som hadde skjedd. De fortalte at det var min skyld da jeg hadde skrevet under selv om selger sa noe annet. Minner veldig om svindel.
Hei Kristian, Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med selger hos Elkjøp. Det stemmer at vi tilbyr ulike fordelsprodukter som du kan få med på strømavtalen. Informasjon om produktene og pris for disse, skal alltid oppgis i avtalevilkår som signeres i butikk. Fordelsproduktene er derimot uten binding, og dersom man ikke ønsker disse er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter så skal vi fjerne disse for deg. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Det er lang ventetid når man ringer opp til kundeservice. Får beskjeden også denne gangen: "Vi har utrolig stor pågang for tiden og har derfor lengre ventetid/behandlingstid enn vanlig". Får dog mulighet for at de ringer tilbake. Men likevel....
Hei Ralf, Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. Du kan gjerne ringe oss på 38 10 00 80 eller send en epost til [email protected], så svarer vi deg så fort vi kan! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg var kunde før og nå igjen pga rimelig priser.
Hei Juritha! Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi
God service å god pris jeg forteller andere om dere
Hei Jan E.R! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Bra. Men ønsker billigere strøm 😊 bedre oversikt på faktura og strømkonto
Hei Ole M! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Min nye strømavtale, ble ordnet fort å greit. Dato for bytte av strømlevrandør ble ordnet på ønsket dato.500 kr er gode penger for en pensjonist🙂
Hei, Tom S! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din nye strømavtale og at prosessen med leverandørbytte gikk enkelt og greit. Mvh, Truls - NorgesEnergi