NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er lang ventetid når man ringer opp til kundeservice. Får beskjeden også denne gangen: "Vi har utrolig stor pågang for tiden og har derfor lengre ventetid/behandlingstid enn vanlig". Får dog mulighet for at de ringer tilbake. Men likevel....
Hei Ralf, Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. Du kan gjerne ringe oss på 38 10 00 80 eller send en epost til [email protected], så svarer vi deg så fort vi kan! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg var kunde før og nå igjen pga rimelig priser.
Hei Juritha! Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi
God service å god pris jeg forteller andere om dere
Hei Jan E.R! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Bra. Men ønsker billigere strøm 😊 bedre oversikt på faktura og strømkonto
Hei Ole M! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Min nye strømavtale, ble ordnet fort å greit. Dato for bytte av strømlevrandør ble ordnet på ønsket dato.500 kr er gode penger for en pensjonist🙂
Hei, Tom S! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din nye strømavtale og at prosessen med leverandørbytte gikk enkelt og greit. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd som kunde. Anbefaler andre å bli kunde hos dere.
Hei, Wenche! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundebehandling. Fikk et greit tilbud om pris.
Hei, Kjell B! Så flott at du opplevde å få rask hjelp til å finne en god strømavtale hos oss i kontakt med vårt kundesenter! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi