NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er viktigere for NorgesEnergi og lure trofaste kunder over på dyre avtaler enn å ta vare på dem. Jeg har brukt over seks uker på deres kundeservice uten noe resultat. Mye bra avtaler der ute, NorgesEnergi har ingen av dem. Da skifter jeg og kommer aldri tilbake.
Hei Trond S! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Det er veldig viktig for oss at våre eksisterende kunder er fornøyde. Vi har derfor nylig lansert prismatch slik at du som kunde er trygg på at du har en god strømavtale hos oss. Skulle du få et tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke strømavtalen din. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Lureri. De sender faktura lenge siden etter jeg sluttet å bli dems kunde. Alle fakturaer er langt over 5000 kr!!!
Hei Marius! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Siden strøm blir etterfakturert så er det normalt å motta en sluttfaktura etter at avtalen er avsluttet. Ønsker gjerne å undersøke dine faktura og håper du kan ta kontakt med oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Anbefaler å holde seg unna, har selv etter en del prøving funnet ut at Tibber er det enkleste, rimeligste og ingen mersalgsmas.
Hei Kjell E. A! Vi syns det er leit å høre at du syns vår service er dårlig. Vi jobber alltid for å bli bedre og vi trenger tilbakemeldinger for å klare dette. Ønsker gjerne å høre hva som har skjedd, og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Føler meg lurt inn på en bedriftsavtale jeg ikke hadde behov for. Dårlig informasjon!
Prøver å selge all verdens tilleggstjenester, legger tillegg til strømabonnement uten mitt samtykke, treige til å svare på e-post. I tillegg dyre, høyt fastledd pr mnd. Min side på nett fungerer svært dårlig.
Hei Mann40, Det er leit å høre om din opplevelse. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukter med ulike fordeler. Disse skal derimot alltid bli informert og godkjent av deg som kunde ved avtaleinngåelse. Gjerne ta kontakt med oss så kan vi undersøke hva som har skjedd. Du kan nå oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Truls, NorgesEnergi
Ble lurt av en selger som ikke nevnte bindingstid eller ekstrapakker jeg ikke hadde bruk for, men som kostet ekstra per. mnd. Endret til min gamle leverandør etter ca 3 timer da det gikk opp for meg hva jeg hadde gjort. Har fått regninger på 450 kr + 1000 kroners avbruddsgebyr. Tar det som voksenopplæring så jeg neste gang leser vilkår og ikke tror på en selger på provisjon. PS: De har ringt meg flere ganger etterpå - også etter de hadde registrert nummeret mitt som et de ikke skulle ringe til.
Hei Geir! Våre selgere skal alltid informere om bindingstid og eventuelle fordelsprodukter man får med i avtalen. Dersom dette ikke har blitt informert om, håper jeg du tar kontakt med oss så vi kan ta dette videre og se på en eventuell løsning. Dersom du har et reservert nummer, skal selger selvfølgelig ikke kontakte deg. Vi setter pris på din tilbakemelding, og håper på å høre fra deg så vi får sett nærmere på dette. Mvh Nina, NorgesEnergi
Vært kunde i 5 år. Skulle ta kontakt for noen spørsmål jeg hadde, for første gang. Fikk bare spydig svar tilbake.. Bytter til noen andre.
Hei Lars, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse etter kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du kontakter oss igjen, slik at vi kan ta dette videre med personen du var i kontakt med, og hjelpe deg med det du måtte trenge. Mvh Nina, NorgesEnergi