NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min erfaring er bra men pga av alt som har skjedd rundt strøm priser og abo blir mann usikker på om vi har det riktige abo. Av gml vane så bytter mann ikke bare for å bytte dvs trenger bedre veiledning av NorgesEnergi feks på tlf/møte. Oversikten ifra NorgesEnergi er bra i dag og kan sikkert bli bedre -:)) Vi er fornøyd så langt med NorgesEnergi.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med i henhold til strømavtaler eller din avtale så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Her bytter jeg fra norgesenergi til tibber og i dag blir jeg oppringt av NE for å høre om dette stemmer, jeg forklarer hvorfor jeg bytter og blir møtt med nebbet kommentarer av en surmaga ansatt som tydeligvis ikke liker det han holder på med. Siste han sa var: det blir mye billigere hos oss, nei jeg ringer videre. Før han la på omtrent før han fikk fullført setningen.. Prisene var sikkert gode hos dere, men dere skal ha ekstra betalt for tjenester som er inkludert i prisen hos tibber.
Hei Joakim. Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss i kontakt med en av våre selgere. Slik skal det ikke være og jeg har tatt det videre internt. Mvh Ida, Norgesenergi
forholdsvis brukbar pris det er viktig å ha lave priser for å beholde kunder
Hei Øyvind. Det er godt å høre at du er fornøyd med prisen på dine faktura. Mvh Ida, Norgesenergi
synes dem har god kundeservice og mulighet til hjelp
Hei Kenneth L. Vi er glade for å høre at du er fornøyd etter kontakt med vårt kundesenter, og fikk hjelp i henhold til det du lurte på :) Mvh Ida, Norgesenergi
Norgesenergi gjør det beste de kan for å levere oss rimelig strøm til tross for de utfordrende tider vi lever i per nå.
Hei Susanna V. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen din, og er glade for å høre at du er fornøyd med strømavtalen og våre priser :) Mvh Ida, Norgesenergi
Oversiktlig og bra nettside. Appen fungerer godt og fakturaene er enkle å forstå.
Hei Tor N. Takk for din tilbakemelding. Det er fint å høre at du er fornøyd med nettsiden, appen og fakturaspesifikasjonene :) Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg har ,som en 55 år gammel mann erfart mange leverandører men, en bedre og sikker strømleverandør "Prisgaranti" har ikke jeg møtt på før,
Hei Karl E. E Vi setter pris på den fine tilbakemeldingen, og er glade for å høre at du er fornøyd med din strømavtale:) Mvh Ida, Norgesenergi