NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har bare bra erfaring og fikk tilogmed 4mnd betalingsfritak da jeg blei langtidssykemeldt, det har jeg ikke hørt andre som har.
Hei Bente G. M! Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar! Ønsker deg en fin dag, Mvh Bernard, NorgesEnergi
Fikk saklig svar på det jeg spurte om av en meget bra saksbehandler .
Hei Eugen S. B. N! Flott å høre at du fikk god hjelp fra kundesenteret når du var i kontakt med oss! Mange takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
God å tydelige svar.billig strøm.alti hyggelig nor jeg ringer
Hei Jorunn! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og strømavtale :). Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Bare positivt fra min side. Hyggelige saksbehandlere som gir meg svar på det jeg lurer på. En grei pris i forhold til markedet.
Hei Arild T! Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og strømpris! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Fikk to pakker med som jeg ikke ble informert om. Fikk derimot god hjelp av kundeservice da jeg klaget på dette.
Hei Stine! Det er veldig beklagelig å høre om denne hendelsen, slik skal det absolutt ikke være. Flott å høre at du fikk saken løst via kundesenteret! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi
Fikk beskjed om at de to første månedene var kostnadsfritt. Ble kunde april 2019, og i dag 16.11.20 merket jeg at jeg hadde tydeligvis kreditt/ skyldte penger hos dem. Ifølge dem hadde jeg ikke betalt de første fire månedene, men fikk aldri noe beskjed eller varsel om at dette hadde skjedd. Jeg fortsettet å betale de beløpene som står de trenger betalt. Men det viste seg at jeg drev kun og betalte strøm og "kredritten" lå bare hos dem og vokste mer og mer uten at de sier ifra om at "Hei, du, du betaler ikke det du skylder oss". Bare lureri, tror de må tjene på at folk har kreditt hos dem, så de blir bare glad at det vokser. Aldri sett at strøm lager kredritt på deg. Enten betaler man eller så gjør man ikke det.
Hei Gerny! Dersom du har fått opplyst at du ville få en kostnadsfri periode skal du selvfølgelig få dette. Da kan vi undersøke avtaledokumentasjon for å undersøke hva som har blitt avtalt ved avtaleinngåelse. Når det gjelder kreditten du nevner antar jeg at du har hatt fordelsproduktet Strømkonto. Når man har Strømkonto får man mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Man får faktura hver måned hvor det står saldo og informasjon om hva som er trukket fra kontoen, slik at man alltid har oversikt. Dette er en alternativ betalingsmetode som er helt valgfri og uten binding. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du ønsker at vi skal se igjennom avtalen din. Du må gjerne kontakte oss per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent man-fre 08-16. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Kontaktet Norgesenergi via chat. Jeg hadde en tilleggstjeneste i min avtale jeg ikke var klar over at jeg hadde, og hadde betalt på denne siden jeg fikk strøm fra Norgesenergi. Person hos kundeservice tilbød å tilbakeføre penger for tjenesten jeg egentlig ikke ønsket å ha, før jeg fikk spurt om det selv! I tillegg, så nevnte jeg et tilbud jeg hadde fått fra en annen strømleverandør, og lurte på om han kunne vurdere avtalen. Overraskende nok svarte han at dette faktisk var en god (og billigere) avtale enn den jeg fikk hos dem i dag, i tillegg til å matche prisen i 30 dager. Maken til ærlighet har jeg ikke opplevd hos en kraftleverandør. Godt jobbet!
Hei Thomas! Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du får den hjelpen du trenger når du tar kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en fin dag, Mvh Nina, NorgesEnergi