NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fastpris på strøm, rimelig mobil abonnement og god kundeservice.
Hei, Caroline H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi, både på strøm og mobil! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg hører andre har under 1000kr som bruker mer strøm en meg . Jeg har telys på . Lever på stua har bakkeleilighet / hage. Har levd med en varmeovn ved siden av stolen . Må kle på meg hjemme. Er ufør å har sykdomer som sitter i skjellet å da er kald leiligheten . Jeg vet det er dyr strøm men jeg nekter å tro at jeg får mer en folk med varme lys alt på en gang. Jeg har 12000kr i mnd med alt man skal betale + medisiner vær mnd. Er noe som kan gjøres ? Mvh Nina M.
Hei, Nina M! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og vi håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss sammen med deg. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundebehandling, fine priser, oversiktelig og greit
Hei B. A! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundeservice - samt et av de billigste selskapene på strøm 👍🏼
Hei, Birte K. F! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Gir bra oversikt over forbruket. Norgesenergi ligger stabilt blant de beste på pris. Noen få leverandører ligger ubetydelige beløp bedre an, så jeg slipper å tenke på leverandørskifte.
Hei, Tor! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Fikk hjelp til å endre mitt abonnement på en grei måte!
Hei, Pia H! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din og hjelpen du mottok i dialog med vårt kundesenter! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Effektiv og grei forståelse av mitt behov. Øket ble fornøyd!
Hei Leiv, Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Nina, NorgesEnergi