NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I strømavtalen er det lagt til "Sparepakken" og "Vintertrygghet" til Kr 49,- i mnd. per tjeneste. Altså nesten en hundrelapp per måned. Disse tjenestene har jeg ikke bedt om, men de ligger der uansett... Vintertrygghet skal være en tjeneste der man får tilbud om fastpris dersom prisene svinger kraftig om vinteren. Man skal få beskjed dersom man bør ha fastpris en måned eller ei. På tross av den kraftige oppgangen har Norges Energi ikke gitt meg noe tilbud om å bytte til fastpris. Sparepakken er også noe humbug med lovnader om billigere strøm dersom man mister jobben eller hvis man får en strømskade på huset. Utrolig frekt å legge til disse tjenestene uten å informere kunden først!
Ingen tar telefonen. Sender mail, som de ikke svarer, feil på fakturaen som de skulle ordne, men ingen ting skjer.
Jeg bestilte en avtale fra et annet selskap Agva, ble noen dager etter oppringt av Norges Energi, og registrerte, trodde det var Agva jeg snakket med. Var på jobb og oppfattet ikke at det var et nytt selskap.. hvordan de fikk tilgang på mine opplysninger om å bytte leverandør, telefonnummer etc vet jeg ikke.
Fikk nesten sjokk da jeg fikk "velkomst-epost" fra dem uten å ha vært i kontakt med dem i det hele tatt. Det viser seg at en selger har lagt inn bestilling i mitt navn basert på et telefonnummer som ble gitt til dem for at de skulle kunne kontakte meg for å be om samtykke (noe de aldri gjorde). De svarer heller ikke på henvendelser. Unngå for enhver pris - forbrukerrådet neste stopp.
Disse folkene sender ut faktura etter forfallsdato, noen ganger ikke i heletatt. Har opplevd å få inkasso på betalte regninger! samt de pakker på deg ''fornybar energi osv '' avtaler uten ditt samtykke. De sier dem tar opp samtalene når man bestiller, jeg etterspurte å få høre at jeg samtykket til disse extra kostnader, fikk til svar at de ikke tok opp samtaler. I rest my case.
Jeg anbefaler ikke dette selskapet. Høy priser og mye tillegg på fakturaen.
Helt utrolig hvor påstålige Norges Energi er. De nekter for at vi har sendt inn flytte melding på strømmen. At nye eier av huset vi solgte ikke har opprettet ny strøm avtale, så derfor kan ikke vi ha sendt inn flyttemelding. Vi har fått bekreftelse både fra vår megler at hun sendte inn det skjemaet. Agder Energi sier at alt er i orden. Men Norges energi nekter fullstendig og tar ingen ansvar. Jeg advarer alle om å bruke Norges Energi om man skal selge huset sitt, ihvertfall. Bytt leverandør før dere skal selge. Nå har jeg selv byttet med vårt nye hus til en annen strømleverandør. Aldri mer Norges Energi igjen.!