NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De fakturere for produkter en ikke har bestilt eller godtatt. Kaller det for sparekpakke, men er en arbridsledighetsforsikring.
Hei Tore, Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Gjennom enkle grep kan man også redusere forbruket med 10-20% årlig ved å ringe våre erfarne sivilingeniører for gode tips og råd. Ved innsalg av produktet skal man alltid få god informasjon om hva produktet inneholder og pris på produktet. Dersom du er usikker på hvorfor dette produktet har vært registrert i din avtale hos oss må du gjerne ta kontakt, så skal vi undersøke dette nærmere. Du kan nå oss per tlf 38 10 00 80 eller sende oss en e-post til: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi
Avtalen gjelder bare i 6 mnd. Etter det blir jeg automatisk flyttet over på en dyr avtale. Det positive er det det står på min side hvilken avtale jeg blir flyttet til. Må passe på å bytte strømleverandør.
Hei Odd, Dersom du har hatt en strømavtale hos oss som gjelder i 6 måneder skal du alltid tydelig informeres om at du settes over på en annen strømavtale etter 6 måneder ved avtaleinngåelse. Du kan selvfølgelig også ta kontakt med oss etter 6 måneder dersom du ønsker en annen strømavtale, så vil vi hjelpe deg å finne best strømavtale basert på ditt personlige forbruk. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80 eller per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
Mulig det kan være en dyr spotpris og yalla, men selskapet oser eksklusivitet og har en utmerket kundeservice jeg gjerne betaler det lille ekstra for. Anbefaler selskapet!
Hei Jeanett! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Skal bytte tilbake så fort binding er over.Har nå fått minst 3 ganger høyere enn tidligere
Hei Vidar T, Vi syns det er leit å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi ønsker gjerne se nærmere på din avtale og setter pris på om du kan ta kontakt med oss slik at vi kan se om det er en avtale som vil passe bedre for deg og ditt forbruk. Du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Tegnet et abonnement for norgesenergi på elkjøp. Jeg spurte om det var noen faste utgifter knyttet til abonnenter. Dette kunne selger forsikre meg om at det ikke var. Jeg skriver da under. Da jeg får regninga ser jeg at jeg har ulike pakker inkludert som sparepakken, vintertrygghet og 100% fornybar energi. Dette har ført til at jeg har doblet strømutgiftene mine. Kontaktet kundeservice og fortalte hva som hadde skjedd. De fortalte at det var min skyld da jeg hadde skrevet under selv om selger sa noe annet. Minner veldig om svindel.
Hei Kristian, Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med selger hos Elkjøp. Det stemmer at vi tilbyr ulike fordelsprodukter som du kan få med på strømavtalen. Informasjon om produktene og pris for disse, skal alltid oppgis i avtalevilkår som signeres i butikk. Fordelsproduktene er derimot uten binding, og dersom man ikke ønsker disse er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter så skal vi fjerne disse for deg. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi
Det er lang ventetid når man ringer opp til kundeservice. Får beskjeden også denne gangen: "Vi har utrolig stor pågang for tiden og har derfor lengre ventetid/behandlingstid enn vanlig". Får dog mulighet for at de ringer tilbake. Men likevel....
Hei Ralf, Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. Du kan gjerne ringe oss på 38 10 00 80 eller send en epost til [email protected], så svarer vi deg så fort vi kan! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg var kunde før og nå igjen pga rimelig priser.
Hei Juritha! Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi