NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig service og kompetanse hos kundeservice. Misvisende informasjon om prismatch og dyre avtaler
Hei Martine! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du må gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, eller e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Anbefaler norges energi til alle for deres gode priser og service.
Hei Frits! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Første gang, jeg får en respektabel forhold fra en leverandør som varer kontinuering, uten opp- ned 🙂. Nødvendige informasjoner om nytt, som passer besr til kunde kommer i god tid.
Hei Adis! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det betyr mye for oss! Mvh Nina, NorgesEnergi
Gode til og ta vare på kundene sine. Lett og få tak på når jeg ringer.. Gode kundebehandlere
Hei Mina! Takk for hyggelig tilbakemeding -det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Gode priser, god service. Er for pågående på mersalg og ettermarkedstjenester.
Hei Jl! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Vi setter stor pris på både ris og ros og syns det er leit at du har opplevd pågående mersalg når du har vært i kontakt med oss. Gjerne ta kontakt med oss på til 38 10 00 81 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg er godt fornøyd med Norges energi. Dem er ryddig. Di har fast innbetaling hver måned som er kjekt for økonomien.
Hei Marius! Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgsEnergi
Jeg har betalt kr. 49,- pr. mnd. i mange år for vintertrygghet. Hvilken trygghet om jeg må spørre??? Har ikke fått noe billigere strøm på vinteren når strømmen har vært på det dyreste. Føler meg lurt. Har nå bytta strømleverandør og da kan man heller ikke få opp tidligere opplysninger (strømforbruk, fakturaopplysninger etc.) på min side i Norgesenergi. Dette er for dårlig!!! Han karen som ringte og ville ha med tilbake kan bare glemme det, og han trenger ikke ringe meg igjen!
Hei Håkon! Når man har Vintertrygghet i avtalen sin, får man tilbud om fastpris i vinterhalvåret. Tilbudet sendes per e-post og da prisen varierer må du bekrefte fastpris for perioden for å få fastpris. Fastprisen du får tilbud om skal være gunstig ut i fra våre prognoser, og flere av våre kunder sparte penger i vinter da prisene hadde et kraftig hopp etter et rekordlave priser i 2020. Det er derfor svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med produktet. Når kundeforholdet ditt opphører, har du dessverre ikke tilgang til MinSide. Men skulle det være noe opplysninger du trenger, må du gjerne ta kontakt så vil vi gi deg all informasjon du måtte trenge. Mvh Nina, NorgesEnergi