NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har betalt kr. 49,- pr. mnd. i mange år for vintertrygghet. Hvilken trygghet om jeg må spørre??? Har ikke fått noe billigere strøm på vinteren når strømmen har vært på det dyreste. Føler meg lurt. Har nå bytta strømleverandør og da kan man heller ikke få opp tidligere opplysninger (strømforbruk, fakturaopplysninger etc.) på min side i Norgesenergi. Dette er for dårlig!!! Han karen som ringte og ville ha med tilbake kan bare glemme det, og han trenger ikke ringe meg igjen!
Hei Håkon! Når man har Vintertrygghet i avtalen sin, får man tilbud om fastpris i vinterhalvåret. Tilbudet sendes per e-post og da prisen varierer må du bekrefte fastpris for perioden for å få fastpris. Fastprisen du får tilbud om skal være gunstig ut i fra våre prognoser, og flere av våre kunder sparte penger i vinter da prisene hadde et kraftig hopp etter et rekordlave priser i 2020. Det er derfor svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med produktet. Når kundeforholdet ditt opphører, har du dessverre ikke tilgang til MinSide. Men skulle det være noe opplysninger du trenger, må du gjerne ta kontakt så vil vi gi deg all informasjon du måtte trenge. Mvh Nina, NorgesEnergi
Det beste selskap man kan velge ut fra pris til enhver forskjellig tid, og alltid hyggelige og imøtekommende medarbeidere som gjør det prismessig beste for deg. Gunnar Ringstad.
Hei Gunnar! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har alltid vært fornøyd med norgesenærgi og medlem i huseiernes landsforbund gir bedre pris,enkel fakt lett og følge med. Enkelt å få tak i kundeservice.
Hei, Lilli J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Vanskelig og finne ut hva du faktisk betaler. Sånn ellers har det ikke vært noen problemer.
Hei, Bjørn! Som kunde hos oss kan du alltid logge deg inn på MinSide for å sjekke avtalevilkår på din strømavtale om ønskelig. Om du skulle ønske å sjekke markedspris for ditt område, så kan du når som helst gå inn på denne linken og få oversikt ved å skrive inn ditt postnummer: https://norgesenergi.no/hjelp/strompriser/ Du er også når som helst velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon eller mail, om du skulle ha spørsmål vedrørende din strømavtale. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Bytta fra NorgesEnergi til Tibber. Så ringte NorgesEnergi meg. De sa de skulle tilby "strøm til innkjøpspris" på Topp 10-garanti, og dermed være blant "markedets billigste". Betaler nå i snitt minst 50% mer enn det jeg gjorde ved min opprinneilge avtale hos NorgesEnergi, gul spot lav, og på Tibber. Endte opp med å noenlunde motvillig havne på en "variabel pris"-avtale, som altså betyr klart dyrere enn spot. Men kommer ingen vei med dette da jeg ikke fanget opp på den misvisende markedsføringa før angrefrist og lignende var utløpt. Kraftig misfornøyd.
Svært treg og vanskelig å få frem oversikt over forbruk og faktura. Samlefaktura bør kunne gjøre mye mer oversiktlig.
Hei, Kjartan T! Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen og brukervennlighet ved strømavtale med oss. Vi har den senere tid opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i noe nedetid og treghet på MinSide. Vi beklager at feilen har oppstått, og arbeider med å utbedre siden slik at dette ikke skjer igjen, da vi forstår at det har vært frustrerende. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Hyggelige folk å snakke med ! Klare og oversiktllige regninger selv om prisen er altfor hly!
Hei Lars, Så hyggelig at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det er viktig for oss! Ta gjerne kontakt dersom du ønsker at vi ser på strømavtalen du har hos oss, og om det er noen forbedringer vi kan ordne for deg! Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller kontakt oss per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi