NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strømmen er billig. Appen er god og vise timespris i tillegg til nordpool spot påfølgende dag. Kommer også en del gode tilbud fra leverandør.
Hei John Eirik, og takk for hyggelig omtale. Det setter vi pris på! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen og tjenestene våre, så det er lurt av deg å følge med på tilbudene. :-) Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Pris som avtalt. Oversiktlig app med god informasjon i et moderne brukergrensesnitt.
Hei Tony, Takk for fem stjerner og fin tilbakemelding :) Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Greit, men tilbudene får du ikke automatisk. Fant min avtale web spot hos forbrukerrådet. Dette er ikke en avtale de direkte tilbyr på sin nettside. Spotprisene time for time er bare tull. Det har ingen virkning å forsøke å spare når prisene er høyest da regningen kommer med gjennomsnitt for mnd.
Hei Ronny, takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi må beklage at du ikke fant strømavtalen Webspot der du forventet. Vi har lagt alle avtalene våre på nettsiden https://nte.no/strom/avtaler , der kan du også lese om Webspot-avtalen. Spotprisen er en pris for hele området man tilhører, som blir satt på grunn av markedsprisen hos NordPool. NTE og andre strømselskaper styrer ikke spotprisen. Fordi Spotprisen forandrer seg fra time til time, og strømmålerne dine måler forbruket ditt time for time, viser vår faktura en utregnet pris som "månedspris". Når en måned har gått, så regner vi ut gjennomsnittet av hva spotprisen har kostet i timene strømmen hos deg ble forbrukt. På den måten får du korrekt pris, og den vil også påvirkes av hvordan du forbruker strømmen. Bruker du strøm når det er dyrest, vil dette påvirke din faktura. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og skal se på om det er enklere måter å forklare sammenhengen mellom forbruk og pris på ved kommende faktura. Ønsker deg og dine en god og fredelig jul! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Bra service, hjelpsom. Billig. Det som er dumt er at , har du gjeldsordning så får du ingen avtale. Men det gjelder vel andre kraftleverandører.
Hei, og takk for hyggelig omtale. Det stemmer, vi tar en kredittsjekk før alle nye strømavtaler. Er man uheldig og ikke består sjekken, ønsker vi vedkommende hjertelig tilbake ved en senere anledning. Ønsker deg og dine en fredelig jul. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Topp God sørvis fra sentralbord og kjappe svar på epost
Hei, og takk for omtalen. Vi sitter klare for å hjelpe deg om du skulle ha behov for det. Vi i NTE ønsker deg og dine en fredelig jul! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
God valuta for pengene og god kundebehandling. Kunne vært bedre på å sette større krav til Altibox som er deres samarbeidspartner på tv å bredbånd. For dårlig info ifht når skjermene går i svart pga av oppdateringer eller feil på nettverk spes mtp tvsignaler. For øvrig veldig godt fornøyd med bredbåndsignalet deres. Godt utvalg på produkter, men litt stive priser på enkelte pakker.
Hei Leif! Tusen takk for verdifull tilbakemelding. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive om dine opplevelser. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med bredbåndsignalet og produktutvalget vårt, og vi tar til oss kritikken om for lite og dårlig informasjon. Som du skriver er Altibox vår partner på TV- og internettjenester, og det er viktig for oss at det er noe vi kan være stolte av. Det er fint at du tok deg bryet med å gi beskjed om hva som ikke fungerer, for da får vi tatt tak i det og meldt videre. Ønsker deg en fin dag videre og god førjulstid. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Har benyttet 2-3 andre selskap i løpet av de siste 6-7 årene, men glad jeg valgte NTE igjen. Sparte 1000 lapper i mnd på bytte.
Hei Kenneth, takk for tilbakemeldingen! Det setter vi pris på. Kontakt oss om du skulle lure på noe. Ønsker deg en fin dag videre, Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice