NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Et ryddig og pålitelig selskap. Ingen overraskelser, leverer det som er avtalt.
NTE er ikke helt lavest på pris, men de har svært gode priser og god kundeservice. I tillegg går mye av overskuddet tilbake til aktiviteter i nærområdet.
Hei Erik. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Det setter vi pris på. Ha ei god helg! Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Selskapet kommer godt ut på bytt.no med en strømavtale spot -1,72 øre. når man skal bestille på hjemmesiden, så eksisterer det kun en spotavtale. den har et påslag på 5,215 øre og fastbesløp på 42 kr mnd. - uten at dette opplyses ved bestilling reelt vil således den prisen man får ved bestilling avvike langt over 10øre/kwh ift hva som opplyses på bytt.no
Hei Knut. :-) Joda, avtalen eksisterer. Jeg antar du viser til Webspot-avtalen vår med minuspåslag -1,7 øre. Denne kan man bestille som vanlig hvis man er ny kunde og beholde i et år. Den ligger ute på nettsiden vår der hvor alle avtalene våre er ført opp. Her er lenken for å gjøre det enklere: https://nte.no/strom/avtaler/ Vi ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Fant en leverandør som fremdeles kunne levere fastpris til en levelig pris. 74 øre per kWh/t i 3 år. Får strøm i huset og alt fungerer godt så langt. God kundeservice.
Hei, Gunnar. Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og den kundeservicen vi yter. Ønsker deg en riktig god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
nå i oktober 2022 så jeg må bytte til en annen leverandør for da er 12 mndr gått og da flyttes abonnementene mine over til en annen og svært ugunstig avtale...... Det gjelder å følge godt med :-)
Hei Pål. :-) Takk for den fine omtalen. Det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss. Vi kan ikke uttale oss om saken grunnet personvernreglementet, men kontakt oss gjerne for en uforpliktende samtale rundt hva som kan være en passende avtale for deg. Ha en fortsatt strålende dag. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Har bare positiv erfaring med NTE Tegnet avtalen for ca. et år siden så regner med at prisen stiger når avtalen på et år går ut. Vurderer derfor og bytte nå.
Hei! Så hyggelig å høre at du har hatt positive erfaringer med oss. Vi takker så mye for tilbakemeldingen og den positive omtalen her inne. Har du spørsmål angående din nåværende avtale og hva som skjer når den eventuelt går ut, ta gjerne kontakt med oss. Du når oss per telefon, 741 50 200. Eller via chat på nte.no eller Facebook. Ønsker deg en riktig god dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice.
Det er som å stange hodet i veggen å prøve å snakke med dem. Hver gang jeg henvender meg til selskapet- nye personer som svarer svevende på det jeg spør om og så sier de at dette ikke er deres område…. Jeg må kontakte andre osv. Jeg gjør oppmerksom på at jeg mangler målerstand for start og stopp pr. måned. Den ble tatt vekk da nye strømmålere ble satt inn. En sier at jeg bør kjøpr fjutt…..(fjott) Det gir meg bare merutgifter!! Det eneste jeg får ut av dette er at NTE ikke er kundevennlig, men bare ser mpter p suge mer penger ut av oss som kunder.
Hei Turid. Det er leit å lese at du har hatt en negativ opplevelse av oss. Vi jobber hardt for å gi den beste servicen til de som kontakter oss. Vi kan ikke kommentere saken din offentlig, men når det kommer til strømmålere er det ikke NTE, men ditt lokale nettselskap, du må forhøre deg med. Det stemmer at vi tilbyr utstyr som vi har kalt Fjutt, men denne er utelukkende for å måle sanntidsforbruket ditt på strøm som strømkunde hos oss. Vi henter ellers inn strømforbruket ditt fra Elhub, som er en database hvor nettselskapene rapporterer inn det de henter ut av strømmålerne. Vi vil likevel benytte anledningen til å takke for tilbakemeldingen din her. Vi ønsker all ris og ros velkommen, men særlig det mindre heldige lar oss se nærmere på egne rutiner og lar oss se på muligheter for forbedringer. Ønsker deg en fortsatt fin dag, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice