NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fra jeg byttet til NTE har det vært ingen problemer, ingen skjulte kostnader, ikke blitt byttet over på en dyrere avtale. Rett og slett enkelt å greit å veldig lønnsomt!
Hei, Daniel! Så hyggelig tilbakemelding å få! Våre verdier er åpen, nær og pålitelig, og vi jobber for dette hver dag. Det er også en av grunnene til at vi ønsket å være en del av Trygg strømhandel. Veldig godt å høre at du opplever det som enkelt og greit å være kunde av oss. Vi håper opplevelsen av dette fortsetter. Skulle det være noe, så ikke nøl med å kontakte oss. Takk for at du tok deg tiden til å skrive om oss her inne. Ønsker deg en riktig god dag og uke! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Nå har jeg vært kunde i ca 2 år. Kundesørvis er meget dårlig. Vanskelig å komme igjenom, og alt for lang ventetid. Lite hjelp å få når du først kommer igjenom på tlf. Setter opp priser flere ganger i året. Varsler ikke om prisendring og skylder på tekninske problemer i sytemet. Anbefales ikke!
Hei, Tom. Takk for at du har brukt tid på å skrive en tilbakemelding. Vi beklager at du har opplevd våre tjenester som dårlige. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, - også de som ikke bare er positiv, for de medfører en mulighet for oss til forbedring. Vi har i enkelte perioder lengre ventetid, men det er mulig å be om å å bli ringt tilbake etter to minutter slik at du kan gå gjøre andre ting i mellomtiden. Vi har tatt tilbakemeldingen din om lang ventetid til vurdering, og skal se på muligheter vi har til å effektivisere behandlingstiden vår ytterligere og ansette flere kundebehandlere. Vi er dessverre nødt til å justere prisen i tråd med det som skjer i markedet. Dette skyldes at konsumprisindeksen generelt øker, og vi er forpliktet til å oppdatere teknologien for å sikre at du får nyttige og trygge tjenester. NTE varsler alltid om prisjusteringer minst 30 dager i forveien, i henhold til regelverket. Det vi ikke kan kontrollere, er om mottakeren av e-posten har blokkert oss eller markert e-posten som søppel, men våre teknikere kan se i systemene om dette har hendt. Er du usikker på hva årsaken er må du gjerne kontakte oss om det, så kan vi sammen oppklare problemet. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Veldig fornøyd med tariffen - blant markedets billigste !!
Hei, Rolix. Fint å høre at du er fornøyd med avtalen din! Det blir vi glad for å høre. :-) Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Enkel og greit, god service og pris i henhold til avtale.
Takk for fine ord! Spør oss gjerne om du lurer på noe. Ha ellers en fin dag videre, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Billig avtale med negativt påslag. Oversiktlige fakturaer
Hei, Roald. Tusen takk for hyggelige ord. Vår Webspot-avtale er det mange som er fornøyde med, og det er VI fornøyd med. :-) Ha en fin dag videre, vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Elendig stabilitet, nettet forsvinner flere ganger i løpet av dagen Lang ventetid på kundeservice. Husk å melde oppsigelse 2 måneder før du skal bytte ellers er du tvunget til å betale for 2 ekstra måneder også!
Hei, Daniel. Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale av oss. Det gir oss anledning til å se oss selv utenfra, og dermed forbedre oss på de områdene som våre kunder er opptatte av. :) Det hjelper oss til å bli best på kundeservice! Det gjør oss vondt å høre at du opplever ustabile tjenester fra oss. Vi garanterer at du har stødig fiberlinje og den hastigheten du betaler for når du er tilkoblet internett med kabel, men hvis det er på WiFi du opplever ustabiliteten, er det mange faktorer som spiller inn. Da forsøker vi å hjelpe til så godt vi kan for å møte de utfordringene som finnes i din spesifikke bolig. Ta gjerne kontakt med oss for gode råd eller forslag til forbedringer som er tilpasset din situasjon. I vår bransje er det normalt å ha en måneds oppsigelsestid fordi vi ønsker å la kundene få den gjeldende måneden med på fakturaen som du mottar for tjenestene våre. Det kan i tilfeller hvor det varsles oppsigelse tidlig i måneden oppleves som at vi har 1-2 måneder i oppsigelsestid. Det kommer av at vi regner oppsigelse fra utgangen av måneden det varsles i, og ut neste måned. Hvis noen derimot flytter inn etter at du flytter ut, og skriver en egen avtale med oss, vil det overstyre din oppsigelsestid slik at avtalen din blir sagt opp den dagen en ny avtale trer i kraft. Det kommer av at det ikke er mulig å ha to avtaler på den samme hjemmesentralen/ruteren. Dessverre kan vi i perioder oppleve lang kø på den døgnåpne tekniske avdelingen vår, men vi har mange ansatte som svarer på telefonen, og vi tolker det som en god ting at kunder og andre tar kontakt med oss om det de lurer på. Vi ønsker jo å bistå! :) Med det ønsker vi deg en flott dag, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning om du skulle ønske det. Vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Veldig fin avtale., enkelt og følge med på app, slik at man kan følge med på forbruk og kostnader
Hei, Janne. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal videreformidle det til vårt apputviklerteam. :-) Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice