NTE har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt for mye ekstra på strøm prisen. Synn de ikke prøver å yte litt ekstra for å kunne beholde kundene sine.
Hei, Bjørnar. Takk for tilbakemeldingen din. Vi følger markedet, men vårt mål er ikke å være billigst. Vi fokuserer på å levere høy kvalitet, utmerket kundeservice, og å opprettholde en velfungerende app. I tillegg jobber vi kontinuerlig for å tilby våre kunder gode fordeler gjennom vårt fordelsprogram. Vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Vi tar med oss tilbakemeldingen i videre vurderinger. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Rimelig leverandør, dessverre tidsbegrenset avtale ut året. Ikke aktuelt å bytte før tidsutløp.
Hei, Barbara. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en strålende dag! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Jeg ble kunde via vervelenke, og informasjonen om vervepremien min og strømbruk er godt opplyst i appen. Dette er fint,derfor to stjerner. Jeg er misfornøyd fordi jeg vervet en venninne som bestilte strøm via vervelenken jeg sendte. Men vi får ikke vervepremie. NTE at hennes strøm er bestilt via nettsiden, ikke vervelenke, så de kan ikke gi vervepremie. Dette er feil, hun brukte vervelenken. Det er veldig firkantet og smålig av NTE å ikke ville gi oss vervepremien, da det er lett for oss begge bekrefte at vi begge ville hun skulle bli vervet. Vi kan ikke bevise at noe har skjedd feil i NTE sine systemer, men jeg mener sannheten er at de har en feil i systemet og ikke at vervelenke ikke ble brukt. Sånn ellers er NTE normal i det å levere strøm til oppstart og kreve penger for strøm og nettleie. Vilkårene for verving er en av de dårligste blant strømselskapene. Jeg bytter strømselskap så snart min første vervepremie er brukt opp.
Hei, Linda. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale her inne, det setter vi stor pris på. Leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Jeg kjenner dessverre ikke til din spesifikke sak, da jeg ikke har kontaktinformasjon å søke med her. Om du ønsker at vi ser på saken din på nytt, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss. Du kan nå oss på 741 50 200, samt via chat og kontaktskjema på vår hjemmeside, nte.no. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
God cervis, god pris. Trivelig kontaktpersoner og god informasjon
Hei, Per. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse med oss. Det er alltid gledelig å høre at våre kunder er fornøyde med vår service, priser og kommunikasjon. Vi håper å fortsette å levere på dette nivået, om ikke bedre. Ønsker deg en strålende dag og en fantastisk uke! med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Har hatt et år med Webspot 12 mnd og er veldig fornøyd med alt. Pris og app fungerer fint. Nå etter 12 mnd blir man flyttet over på en mindre gunstig avtale som gjør at jeg velger å flytte mitt kundeforhold.
Hei, Liz, takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi blir svært glad av å høre at du har vært fornøyd med avtalen og tjenestene våre. Derfor er det litt ekstra leit å lese at du nå velger å bytte leverandør etter å ha hatt vår webspot-avtale i et år. Vi er opptatt av at det skal være lønnsomt for deg å være kunde hos NTE. Har du sett alle våre samarbeidspartnere hvor du får gunstige rabatter ved å være strømkunde av oss? Hvis ikke, har vi samlet dem på denne nettsiden: https://nte.no/om-nte/fordeler/ Ha en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice
Dyrere enn Tibber jeg brukte mange år før NTE. Dårligere app enn Tibber.
Hei Dominik, Takk for din tilbakemelding og for at du deler dine erfaringer med oss. :-) Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger fra våre kunder, da det hjelper oss med å forbedre tjenestene våre. Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd med strømavtalen din. Vi streber alltid etter å tilby konkurransedyktige priser og en god brukeropplevelse for våre kunder, så det er viktig for oss å få innsikt i ditt synspunkt. Vi vil gjerne få høre flere detaljer fra deg slik at vi bedre kan forstå hva vi kan gjøre for å forbedre appen vår. Hvis du har konkrete forslag til hva vi kan gjøre annerledes eller bedre, setter vi stor pris på om du deler dem med oss. Det kan du gjøre på Facebook Messenger eller direkte i appen vår, gitt at du har oss som leverandør nå. Takk igjen for din tilbakemelding, vi håper vi får anledning til å gjøre din opplevelse med oss bedre i fremtiden. Med vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice
Greit fornøyd. Ikke noen problemer, men ikke fornøyd med prisen og påslag som kom ved årsskiftet.
Hei, Åse. Takk for tilbakemeldingen din her inne. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele dine tanker med oss. Fint å høre at du ikke har opplevd noen problemer. Vi forstår at prisøkningen ved årsskiftet har påvirket din opplevelse. Vi streber etter å balansere behovet for å opprettholde konkurransedyktige priser med å levere høy kvalitet på våre tjenester. Din tilbakemelding er viktig for oss, og vi vil ta den med oss i det videre arbeidet med å forbedre oss. Igjen, takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne, og ønsker deg en riktig god dag! Vennlig hilsen, NTE Kundeservice