⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
NTE
3.5
79 verifiserte omtaler

NTE omtaler og erfaringer

Ingen trend

NTE har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
79 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#12
Utmerket
NTE er rangert
#12 av 82 strømselskaper
58%
Middels
58% anbefaler NTE
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 79 omtaler om NTE

FILTRER OMTALER
34
14
5
7
19
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NTE
NTE har 79 verifiserte omtaler på Bytt.no

Hold dere unna

Omtale av  Bjørnar G

Alt for mye ekstra på strøm prisen. Synn de ikke prøver å yte litt ekstra for å kunne beholde kundene sine.

Svar fra NTE
27.11.2024 13:39

Hei, Bjørnar. Takk for tilbakemeldingen din. Vi følger markedet, men vårt mål er ikke å være billigst. Vi fokuserer på å levere høy kvalitet, utmerket kundeservice, og å opprettholde en velfungerende app. I tillegg jobber vi kontinuerlig for å tilby våre kunder gode fordeler gjennom vårt fordelsprogram. Vi setter pris på at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Vi tar med oss tilbakemeldingen i videre vurderinger. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NTE?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Superfornøyd!

Omtale av  Barbara S

Rimelig leverandør, dessverre tidsbegrenset avtale ut året. Ikke aktuelt å bytte før tidsutløp.

Svar fra NTE
01.10.2024 11:47

Hei, Barbara. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en strålende dag! Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Misfornøyd pga uenighet om vervepremie

Omtale av  Linda K. H

Jeg ble kunde via vervelenke, og informasjonen om vervepremien min og strømbruk er godt opplyst i appen. Dette er fint,derfor to stjerner. Jeg er misfornøyd fordi jeg vervet en venninne som bestilte strøm via vervelenken jeg sendte. Men vi får ikke vervepremie. NTE at hennes strøm er bestilt via nettsiden, ikke vervelenke, så de kan ikke gi vervepremie. Dette er feil, hun brukte vervelenken. Det er veldig firkantet og smålig av NTE å ikke ville gi oss vervepremien, da det er lett for oss begge bekrefte at vi begge ville hun skulle bli vervet. Vi kan ikke bevise at noe har skjedd feil i NTE sine systemer, men jeg mener sannheten er at de har en feil i systemet og ikke at vervelenke ikke ble brukt. Sånn ellers er NTE normal i det å levere strøm til oppstart og kreve penger for strøm og nettleie. Vilkårene for verving er en av de dårligste blant strømselskapene. Jeg bytter strømselskap så snart min første vervepremie er brukt opp.

Svar fra NTE
18.09.2024 15:12

Hei, Linda. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en omtale her inne, det setter vi stor pris på. Leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Jeg kjenner dessverre ikke til din spesifikke sak, da jeg ikke har kontaktinformasjon å søke med her. Om du ønsker at vi ser på saken din på nytt, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss. Du kan nå oss på 741 50 200, samt via chat og kontaktskjema på vår hjemmeside, nte.no. Ønsker deg en fin dag! :) Med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

God service og pris

Omtale av  Per O

God cervis, god pris. Trivelig kontaktpersoner og god informasjon

Svar fra NTE
24.06.2024 14:12

Hei, Per. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse med oss. Det er alltid gledelig å høre at våre kunder er fornøyde med vår service, priser og kommunikasjon. Vi håper å fortsette å levere på dette nivået, om ikke bedre. Ønsker deg en strålende dag og en fantastisk uke! med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Seriøs aktør med godt kampanjetilbud.

Omtale av  Liz K. H

Har hatt et år med Webspot 12 mnd og er veldig fornøyd med alt. Pris og app fungerer fint. Nå etter 12 mnd blir man flyttet over på en mindre gunstig avtale som gjør at jeg velger å flytte mitt kundeforhold.

Svar fra NTE
21.05.2024 16:21

Hei, Liz, takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi blir svært glad av å høre at du har vært fornøyd med avtalen og tjenestene våre. Derfor er det litt ekstra leit å lese at du nå velger å bytte leverandør etter å ha hatt vår webspot-avtale i et år. Vi er opptatt av at det skal være lønnsomt for deg å være kunde hos NTE. Har du sett alle våre samarbeidspartnere hvor du får gunstige rabatter ved å være strømkunde av oss? Hvis ikke, har vi samlet dem på denne nettsiden: https://nte.no/om-nte/fordeler/ Ha en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen oss i NTE Kundeservice

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ok men kan være bedre

Omtale av  Dominik T

Dyrere enn Tibber jeg brukte mange år før NTE. Dårligere app enn Tibber.

Svar fra NTE
06.05.2024 14:17

Hei Dominik, Takk for din tilbakemelding og for at du deler dine erfaringer med oss. :-) Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger fra våre kunder, da det hjelper oss med å forbedre tjenestene våre. Det er leit å høre at du ikke er helt fornøyd med strømavtalen din. Vi streber alltid etter å tilby konkurransedyktige priser og en god brukeropplevelse for våre kunder, så det er viktig for oss å få innsikt i ditt synspunkt. Vi vil gjerne få høre flere detaljer fra deg slik at vi bedre kan forstå hva vi kan gjøre for å forbedre appen vår. Hvis du har konkrete forslag til hva vi kan gjøre annerledes eller bedre, setter vi stor pris på om du deler dem med oss. Det kan du gjøre på Facebook Messenger eller direkte i appen vår, gitt at du har oss som leverandør nå. Takk igjen for din tilbakemelding, vi håper vi får anledning til å gjøre din opplevelse med oss bedre i fremtiden. Med vennlig hilsen, oss i NTE Kundeservice

NTE -strømselskap midt på treet.

Omtale av  Åse

Greit fornøyd. Ikke noen problemer, men ikke fornøyd med prisen og påslag som kom ved årsskiftet.

Svar fra NTE
22.02.2024 10:52

Hei, Åse. Takk for tilbakemeldingen din her inne. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele dine tanker med oss. Fint å høre at du ikke har opplevd noen problemer. Vi forstår at prisøkningen ved årsskiftet har påvirket din opplevelse. Vi streber etter å balansere behovet for å opprettholde konkurransedyktige priser med å levere høy kvalitet på våre tjenester. Din tilbakemelding er viktig for oss, og vi vil ta den med oss i det videre arbeidet med å forbedre oss. Igjen, takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her inne, og ønsker deg en riktig god dag! Vennlig hilsen, NTE Kundeservice

NTE har 79 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NTE mener
Har tilegnet profilen
NTE deltar på Bytt.no

NTE har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NTE besvarer omtaler

NTE har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
NTE henter ikke inn tilbakemeldinger

NTE benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR