SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen er bra med dette! Vi hadde strøm fra Skandia før også flyttet vi og meldte ifra om dette. Men problemet er at vi får fortsatt regninger selv etter flytting og umulig å kvitte det! Skandia vil bare få penger fra oss. Det er et useriøst og dårlig firma Kommer til å bli meldt ifra til El-klagenemnda. STYR UNNA med Skandia.
Da jeg byttet til Norges Energi sendte Skandia et sluttgebyr på 490 kr. Jeg kan ikke huske at dette ble informert om på telefon da jeg inngikk avtalen. Det var første og siste gang jeg benyttet Skandia som strømleverandør.
Aldri hatt så uoversiktlige strømregninger som etter at vi byttet til SkandiaEnergi. De sender faktura med ulike betalingsfrister hver mnd, til tross for at vi ble lovet faktura en gang i måneden. Noen måneder kommer det to fakturaer, en tidlig og en sent. Dette er for rotete. I tillegg til at vi aldri har hatt så dyre strømregninger. Dette kommer nok litt av høye strømpriser, men venner og familie har ikke hatt like stor økning, så dette kommer av at vi byttet til de. Aldri mer!
De ringte meg, siden jeg byttet til et annet selskap. De påsto at jeg hadde bindingstid, noe jeg ikke har. Jeg satte bare ny leverandør på saken og jeg blir overført uten problemer. altså ingen bindingstid. HOLD DERE UNNA SkandiaEnergi. Masse skjulte gebyrer og langt dyrere en jeg noen gang har betalt til andre leverandører.
Telefonselgeren påstod at de hadde spotpris, og i tillegg 9 kroner fastbeløp i måneden. På faktura kommer mange ekstra utgifter; betalingsfritak 53 kr (hva må enn det er), «spotpris» langt over det konkurrentene oppgir, og i tillegg FORSKUDD for neste måneds strøm som er 3 GANGER HØYERE enn forbruket mitt. Jeg har aldri betalt i nærheten av så mye for strøm. Jeg ønsket selvfølgelig å bytte etter første faktura, men fikk beskjed om at jeg har 1 års bindingstid, selv om jeg på telefonen hadde FORSIKRET meg om det IKKE var bindingstid på avtalen. De lyver så det renner, og håver inn penger på skjulte gebyrer på en faktura som er nesten umulig å forstå. Dette er ren svindel og lureri. Burde vært anmeldt. Styr unna!
Du får først en god avtale. En stund etterpå betaler du for noe som heter "Pristak", som Skandiaenergi sier skal "beskytter deg mot høye vinterpriser og strømkriser!". Skandiaenergi -kundeservice, dem sa at jeg skulle få tilbakebetalt dette "pristak" beløpet og jeg skulle få betalingsfritak på fakturaen, og de gjorde dem riktig nok. Etter denne samtalen endte jeg med å måtte betale for både "betalingsfritak" og "Pristak". Jeg ønsker ikke å bli "beskyttet" av Skandiaenergi igjen.
Forferdelig dårlig. Og dyrt også, blir lurt at de skal være best på pris liksom. Nei bytt til noe bedre enn dette selskapet.
Hei Jan. Takk for din tilbakemelding. Det er leit at du opplever at vi ikke har levd opp til dine forventinger. Vi er likevel stolte over at vi har mange fornøyde kunder som opplever at vi lever opp til vårt slagord om Billig strøm, Grønn strøm - garantert! Alle våre kunder har strøm til innkjøpspris, som er den billigste avtaleformen i markedet siste 10 år og er anbefalt av forbrukereksperter. Vi står på hver dag for å gi gode kundeopplevelser, men vi kan selvsagt alltid bli bedre. Ta gjerne kontakt med oss dersom vi kan få anledning til å rette opp inntrykket ditt av oss. Hilsen Marit i SkandiaEnergi