SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd kunde! Billig og ikke minst grønn strøm er utrolig viktig for meg og her får jeg i pose og sekk! Tenk på miljøet og få en større lommebok på kjøpet💥
Hei Eirik, Takk for din omtale her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med billig og grønn strøm. Som du skriver: "I pose og sekk". Hilsen Espen SkandiaEnergi
Selgeren opplyste ikke om 9mnd binding ved telefonsalg. Ellerd bra priser.
Hei Ø. Takk for din omtale her på bytt.no. Når du blir kunde hos er vi opptatt av at du skal bli fornøyd. Det er derfor viktig at du som kunden mottar riktig og relevant informasjon. Det er mye å huske på når du bytter strømselskap, men vi jobber hele tiden for at du som kunde skal oppleve at det er enkelt og at regningen er billig hver eneste måned for strømmen. Om du opplever at så ikke er tilfelle denne gangen så må vi bare beklage dette, men husk at vi har 100 % fornøydhets garanti: «Er du ikke fornøyd etter ni måneder så får du selvfølgelig det avtalte beløpet tilbake. Ingen spørsmål eller kluss – pengene tilbake rett og slett.» Leser at du er fornøyd med både priser og kundeservice, og det takker vi for og slår oss litt på brystet samtidig. Vi som jobber i SkandiaEnergi møter opp på jobb hver eneste dag for at våre kunder skal få billig og grønn strøm. Garantert! Hilsen Espen SkandiaEnergi
SkandiaEnergi leverer det de lover, har veldig god kundesupport og presise fakturaer.
Hei Kari, Tusen takk for positiv omtale her på bytt.no. Det er viktig for oss å holde ord. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Avtalen jeg inngikk inneholdt et pristak på 41 øre pr/kwh. Denne avtalen kom istand tidlig høst 2017. Rett før jul får jeg plutselig en mail fra SkandiaEnergi om å fryse strømprisen på 46 øre?! Hadde ikke jeg allerede et pristak? Lureri? Nå har jeg byttet til Fjordkraft. Fornøydgarantien hos SkandiaEnergi gir meg vel penger tilbake. Det lovet de meg også. Eller? Cato H*
Hei Cato H. Tusen takk for din melding her på bytt.no. Det er slik vi kan bli bedre. Her må det være en misforståelse. SkandiaEnergi har ikke fastpris på noen av våre avtaler, og vi har ikke hatt noen fastpriskampanje i høst. Vi er opptatt av billig, grønn strøm, derfor er alle våre avtaler med innkjøpspris. Du som kunde kan til enhver tid se prisen på vår hjemmeside (https://www.skandiaenergi.no/dagens-priser/). For eksempel er prisen i dag 38.83 øre/kWh i Sør-Norge. (26.01.2018 klokken 13:00) Informasjonen som ble sendt ut på mail gjelder tjenesten Pristak. En del kunder hos oss har dette produkt. Det er en trygghet når prisen stiger. For oss en smart løsning som beskytter mot høye vinterpriser og strømkriser. Vi overvåker markedet for deg på daglig basis – og når vi ser at det bygger opp til risiko for høye priser eller strømkriser, gir vi deg en fastpris for den utsatte perioden. Når du får en slik fastpris sender vi deg en SMS eller mail, slik at du er oppdatert, men du velger selv om du vil benytte deg av tjenesten. Når det gjelder ”100% fornøyd” - garantien, så får du selvfølgelig det avtalte beløpet tilbake. Ingen spørsmål og ikke noe kluss – bare pengene tilbake! Du skriver at du har byttet til Fjordkraft, men du skal vite at du er velkommen tilbake til SkandiaEnergi når som helst om du også vil ha grønn strøm til kroner 0,-. Billig Strøm. Grønn strøm. Garantert! Hilsen Espen SkandiaEnergi
Kundeservice er grei, dem er snill og behjelpelig men forteller at nettsiden dems ikke var blitt oppdatert i forhold til prisene, etter jeg hadde søkt på Elskling og fikk en helt annen pris + at det stå en annen pris når jeg logget meg inn som kunde en det stå på fremsiden dems. Vi har hatt en veldig høy strømregning de siste månedene og har opplevd flere strømbrudd der Skandiaenergi beregner strøm selv om vi var helt uten strøm i flere timer. Syns kanskje ikke at det er helt greit!
Hei Maria. Det er leit å høre at du har hatt problemer med flere strømbrudd. Det er ditt lokale nettselskap, som har ansvaret for at strømmen leveres, og ditt krav i forhold til strømbrudd må derfor rettes mot dem. Nettselskapet har også ansvaret for å levere målerstand til oss som strømselskap, slik at fakturaen fra oss blir riktig. Når du mener at målerstanden er feil i forbindelse med strømbruddene, så må du klage dette inn til nettselskapet. I følge NVE kan strømkunder som opplever strømavbrudd med varighet på over 12 timer kreve kompensasjon fra nettselskapet. Et slikt krav retter du skriftlig, og vi anbefaler e-post. Husk også at det må sendes i rimelig tid med dato for strømbrudd og adresse. Noen netteiere har egne nettsider hvor du kan rette et slikt krav. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med Kundeservice. Dagens innkjøpspriser skal normalt oppdaterte seg fortløpende på våre hjemmesider. Vi har opplevd noe heng i systemet de siste dagene, men vi ser at det går som normalt nå. Det er viktig for oss å levere billig strøm, og vi tar gjerne en gjennomgang av ditt forbruk og priser om du ønsker dette. Ta kontakt og referer til innlegget her på bytt.no. Husk at vi har 100 % fornøyd garanti, er du ikke ett hundre prosent fornøyd så får du hele påslaget vårt tilbake. Ingen spørsmål – pengene tilbake rett og slett. Hilsen Lars SkandiaEnergi
Fikk lav pris per måned. Hyggelig service og gratis fornybar strøm. Fornøyd så langt.
Hei Harald. Takk for omtale og at du er kunde hos oss. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Bra kundeservice. Jeg fikk den hjelpen jeg trengte for å ordne opp i problemet. Selgeren som har ringt meg har ljugd om priser. Jeg ble lovet en pris og når fakturaen kom, jeg måtte betale 20 øre mer pr kW enn det han har sagt på tlf. Plus andre summer som han ikke har opplyst om. Jeg følte meg rett og slett lurt. Det er utrolig dårlig at dette skjer. Det er greit nok at priser er varierende og alt det. Men det går ikke ann å være så stor forskjell fra måned til måned. På samme måned betalte jeg 35 øre pr kw hos en leverandør og hos skandiaenergi skulle de ha 44 øre. Dere kan bli bedre ved å lære de som ringer og som skal få folk til å bytte til skandiaenergi, å ikke ljuge om priser og å lure folk. Jeg skal hverfall aldri tilbake til SkandiaEnergi. Jeg ble utrolig skuffet.
Hei Silvia. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med vår kundeservice, men at du har blitt skuffet og føler deg lurt kan vi ikke være bekjent av. Derfor har vi 100% FORNØYD GARANTI - er du ikke 100 prosent fornøyd med oss får du pengene tilbake, hele påslaget vårt. Ingen spørsmål – bare pengene tilbake rett og slett. I forhold til pris så opererer vi med innkjøpspris på alle våre produkter. De ti siste årene har denne avtaleformen vært den billigste i markedet. Den anbefales av uavhengige forbrukerrådgivere. Dagens innkjøpspris er alltid oppdatert på våre hjemmesider, og varierer fra dag til dag. Den prisen vil ikke være lik for desember 2017 målt mot for eksempel desember 2018. Per i dag har vi ikke fastpris som vi forstår at du har blitt forespeilet. Dersom du har blitt lovet det over telefonen må vi beklage feilinformasjon. Som nevnt, alle våre avtaler har innkjøpspris, og det kommer også tydelige frem i velkomstbrev, bekreftelser og våre hjemmesider. Det som spesielt for SkandiaEnergi at vi kun leverer Grønn strøm, og det gjør vi uten tillegg i prisen. Det vil si at vi kjøper opprinnelsesgarantier, for all strøm vi leverer. Det er et bevis på at det produseres like mye strøm basert på fornybare kilder som den strømmen som forbrukes. Godt for deg, godt for oss og godt for kloden. Ønsker deg en fin dag Silvia, du er alltid velkommen til å prøve oss igjen om du vil gi oss en ny sjanse. Ta kontakt så kan vi gå igjennom avtalen på nytt og sørge for at du også mottar grønn og billig strøm. Hilsen Espen SkandiaEnergi