SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uoversiktlig og kjempedyrt. Hold dere unna folkens.
Selgeren ga et godt inntrykk av SkandiaEnergi som en leverandør uten skjulte kostnader. Da avtalevilkårene ble lest opp for meg ble ikke et bruddgebyr på 490 kr nevnt. De har senere bekreftet at de alltid utelater dette. De nevner kun en avtaletid på 9 måneder. Det kan godt være at praksisen er lovlig, men den fremstår for meg som uredelig og sleip. Slikt gjør at jeg mister tilliten til leverandøren og bevist unngår Skandia fremover.
Hei Jens T. Ø. Takk for din omtale her på bytt.no Her er det en misforståelse, og en noen som snakker mot bedre viten. Vi gjør vårt beste for at våre kunder skal få korrekt informasjon når vi inngår en strømavtale. Derfor mottar alle kunder et velkomstbrev med produktark og vilkår, i tillegg til digital informasjon. Der er alle produktfordeler, avtaletid og bruddgebyr beskrevet. Siden det er kostnader forbundet med å opprette en strømavtale, så har vi valgt å ha et bruddgebyr. Når det er sagt, så gir vi deg også en 100% fornøyd garanti, så om du ikke er fornøyd etter de 9 månedene, så får du månedspåslaget tilbake, uten ytterligere spørsmål. Det er derfor ingen risiko for de som velger å bli kunde! Hilsen Espen SkandiaEnergi
Jeg er utrolig fornøyd med kundeservice til skandia. Når jeg ringte inn som en "vansklig kunde" med noen spørsmål så fikk jeg beskjed om at de skulle finne ut av alt jeg lurte på. mot slutten av dagen ringte samme person meg opp igjen for å forklare alt jeg lurte på. Det er trist at det finnes selgere der ute som bryr seg mer om seg selv en firma de reklamerer og prater for, dermed så blir det slike teite bagateller. Skandia har ALLE priser og abonnoment på sin hjemmeside der alle eventuelle påslag og tillegsavtaler finnes. Skandia prøver ikke å lure folk, alle omtalene jeg har lest her som er negative har faktisk blitt løst! uten noe surr. så for å være ærlig så må det visst være veldig gøy for noen personer og syte på internett siden de netopp har lært seg å google
Hei Joakim, Tusen takk for hyggelig omtale her på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Lite smidighet for å komme ut av bruddavtale som det ikke ble opplyst om, selvom den ikke var startet opp. Eidsiva energi betaler og ordner opp i saken...
Hei Cathrine L. Det kan nok føles lite smidig å komme ut av vår avtaletid. Det er kostnader forbundet med å opprette en strømavtale, så derfor har vi valgt å ha avtaletid og bruddgebyr. Når det er sagt, så gir vi deg også en 100% fornøyd garanti, så om du ikke er fornøyd etter avtaletidens utløp, så får du månedspåslaget tilbake, uten ytterligere spørsmål. Det er derfor ingen risiko for de som velger å bli kunde! Hilsen Lars SkandiaEnergi
Fra første stund har jeg opplevd bra kundeservice, samtidig som de er en av markedets billigste strømleverandør. Absolutt til å anbefale.
Hei Yasir, Tusen takk for hyggelig omtale her på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Har ingen dårlige tilbake meldinger , veldig fornøyd. Var litt skeptisk etter å ha lest omtaler. Men er veldig fornøyd! Anbefalt!
Hei Trygve N Tusen takk for hyggelig omtale her på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Ingen informasjon fra pågående telefonselger om bindingstid. Strømprisen økte med minst 100% fra tidligere leverandør. Selgerne / kundesenter velger å forlenge avtalen min til tross for at jeg aktivt har valgt en annen leverandør Når jeg tegnet avtale med et annet selskap ringte disse meg opp og ville ha meg som kunde fremdeles. Jeg takket nei og fikk deretter en sms der de takker meg for at jeg fortsatt vil være kunde. Dermed sitter jeg i dag med to strømavtaler.