SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er det mest uproffe og frekke selskapet jeg noen gang har vært borti. For det første så ble jeg oppringt av en svært masete kundebehandler som nektet ta nei for ett svar. Men jeg holdt akkurat på lete etter ett nytt strøm selskap så jeg tok meg litt tid i og høre alikevel ettersom det ble lovet gull og grønne skoger. Ingen binding eller noe annet. Jeg kunne si opp når som helst uten noen form for noe. Alt jeg måtte gjøre var og skrive ok på meld. Og dette gjorde jeg nettopp for selger akkurat hadde informert meg at det var mulig og angre uten noe tull. Jeg valgte bytte tilbake til selskapet jeg hadde før for fikk ett bedre tilbud bare timer etterpå. Og hva skjer! Jo regning i posten på brudd gebyr! Ikke at det er så mye det er snakk om men det er en prinsipp sak!! Dette gjorde meg forbanna så jeg ringte. Kom til en ennå værre uprofesjonell selger som nesten mente at jeg løy. Jeg spurte etter telefon opptak men det var det bare og glemme for dette ble ord mot ord. Takk og lov så har jeg ett meget stort nettverk med mange store selskaper og dette skal nok alle få vite ja. Skandia energi tapte nok denne ! For ett latterlig selskap
Billig i startfasen dyrere etterhvert.Hyggelig kundestevice og flink til å forklare.Grei oversikt over strømforbruk og enkelt å se...
Hyggelig samtale med selger, om han holder ord så kommer jeg til å spare penger på dette abonnementet👍🏼
Har vært kunde en stund nå, og har ikke blitt lurt, det har jeg opplevd tidligere andre plasser. Vi fikk det jeg ble lovet, og de har ikke endret noe på strømabonnementet mitt siden jeg tegnet avtalen. Ekstra pluss for grønn strøm inkludert. Det sa ikke selgeren noe om, men jeg leste om det i et nyhetsbrev jeg fikk på mailen.
Super bra kundebehandling. Meget hyggelig kundeservice. Vært kunde hos konkurrent i mange år, likevel var dette bedre. Kan anbefales til alle minne venner, familie, bekjente, nære og kjære .
Utrolig hyggelig samtale med tydelig informasjon og lett gjennomgang av strømbytte
Kundeservice informerte godt, men byttet leverandør nå så aner ikke hvordan det blir