SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utrolig hyggelig samtale med tydelig informasjon og lett gjennomgang av strømbytte
Kundeservice informerte godt, men byttet leverandør nå så aner ikke hvordan det blir
Tegnet avtale med SkandiaEnergi per telefon, men byttet tilbake til opprinnelig strømleverandør innen 14-dagersfristen. Likevel sender de meg regning på 500 kroner i bruddgebyr og truer med purregebyr. Grunnen til at jeg valgte å gå tilbake til min opprinnelige leverandør, var at de lovte å matche prisen. Dette ble meldt fra ti dager etter avtaleinngåelse og før avtalen var trådt i kraft. Det må vel være lov å ombestemme seg?
Ble oppringt av en pushy selger som fortalte meg at han kunne tilby en avtale med 100% fornøyd garanti hvor jeg ville få igjen pengene mine etter 9måneder bindingstid om jeg ikke var fornøyd. Han glemte derimot å nevne at garantien kun gjelder fastprisen man betaler som kun er 27kr i måneden, det fant jeg ikke ut før mitt nåværende selskap Fjordkraft ringte meg og spurte hvorfor jeg byttet leverandør. Etter det ble jeg oppringt av en ekstremt uhøflig fyr som blant annet presterte å uttale " ja noe må vi jo tjene penger på" når jeg konfronterte han med at det ikke virket videre seriøst at den første selgeren løy i telefonsamtalen. Og på toppen av det hele har jeg nå fått en faktura av det samme selskap til tross for at vi aldri har hatt noen bindende avtale.
Hyggelig prat, detta blir bra. Gleder meg til at dere slår ut fjord kraft å blir billigst på markedet. Han sjefen her er visst en grepa kar med skikkelige ambisjoner for seg selv og oss brukere som hjelper han frem. Stå på å ha en fin dag.
God beskrivelse og en god avtale anbefales på det sterkeste og si takk ja til avtale av strøm
De hjalp meg med å regne ut prisen i forhold til andre leverandører jeg hadde sjekka opp, kunne ikke fått en bedre deal noen andre steder